Thad Castle Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei Nylig så oppgraderte jeg fra Vista til Windows 7 på pcen min. Forsøker å kjøre Borderlands 2, men får beskjed om at jeg mangler en .dll fil (f. eks msvcr100.dll). Finner så den aktuelle filen på nettet, og laster den ned. Når jeg så forsøker å kjøre spillet mangler jeg en annen .dll fil. Har utført samme sekvens flere ganger nå, og aner ikke hvor mange slike filer jeg mangler. Dette fikk meg til å lure på om det er noe jeg har glemt etter reinstallasjonen. Er lite interessert i å laste ned 1000 filer en etter en. Er det noen her som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Setter pris på all respons, og på forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Du mangler: Microsoft Visual C++ Redistributable Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ikke last ned individuelle dll filer du finner fra "bakgårdsnettsider", det er en dårlig ide. Alle DLL filene du trenger følger med spillet/programmet du kjøpte. Kjør installasjonsprogrammet for spillet en gang til og problemet er løst. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Du mangler: Microsoft Visual C++ Redistributable Skjedde ikke noe da jeg installerte dette Ikke last ned individuelle dll filer du finner fra "bakgårdsnettsider", det er en dårlig ide. Alle DLL filene du trenger følger med spillet/programmet du kjøpte. Kjør installasjonsprogrammet for spillet en gang til og problemet er løst. Kjører en reinstall nå, så får vi se. Mener å huske det var noe bokser man kunne krysse av på slutten av installasjonen. Noe med tilleggsprogrammer av typen Framework .NET etc. Skal jeg krysse av og installere alle disse? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Manglet en av de ekstraprogrammene, så nå fungerte det (Var et Visual C++, så ColdIce hadde rett) Tusen takk til begge to for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Du får markere tråden som løst og Vonfaff kom med noen gode tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå