Aizen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har en flaske liggendes og tenkte jeg skulle få denne vekk i helga, men har ingen gode oppskrifter med brun rom:/ Noen som har gode tips? noe som helst får vekk den jævlige smaken:( Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det er jo cola som er klassikeren, den søte colasmaken tar lett bort de uønskede smakene i billig brun rom. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Neat, eller on the rocks. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 "Neat" eller "on the rocks" fjerner ikke akkurat "den jævlige smaken" da.. Prøv å blande den ut med Redbull. Redbull fjerner jo alkosmaken ganske bra så kanskje den funker like bra med rom. (Har aldri prøvd selv) Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Canada dry ginger ale er fenomenalt godt å blande mørk rum med. Men du må på en Meny butikk for å finne den. Og de koster ca 20.- kr boksen! Obs! Det norske ingefærølet er ikke i nærheten av den smaken som det amerikanske ginger alen har og er uegnet til å blande i Rum Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg pleier å blande cola og isbiter, samt lime/sitron, det er godt! Ellers anbefaler jeg å drikke den bart, helt utrolig hvor lett den glir ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå