Cooky Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg sendte nettopp en email til et lokalt sykehus, som er en del av Helse Bergen, angående sykhusjournal. - Hvor lang tid bør jeg påregne før det vil det ta før jeg får svar? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Og du spør "oss" på et diskusjonsforum, vi har da ingen peiling. Kommer helt an på sykehuset(bemanning) og innholdet i e-posten. Endret 14. februar 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Og du spør "oss" på et diskusjonsforum, vi har da ingen peiling. Så pessimistisk du er. Vil da tro det er en del her som har skaffet seg, eller lurer på hvordan man går frem for å få en kopi av eventuell sykehusjournal. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Dersom du ønsker en kopi av en sykehusjournal tenker jeg du må oppsøke dem som person, tror ikke slik leverer slik utover e-post Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Som ColdIce sier, journaler utleveres sjeldent over e-post. Mitt legekontor krever personlig oppmøte eller fullmakt, de sender ikke engang pr. brevpost. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 tror ikke slik leverer slik utover e-post Det forventer jeg heller ikke. Det hadde i så fall vært ganske uansvarlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå