Allt í lagi Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Off topic, men googlet Randy Pitchford og dette var et av treffene: Mannen har så skammelig, skammelig rett. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 det her er helt tragisk... at dem kunne fukke opp dette her så gale er helt utrolig.. spillet blir ikke kjøpt og gearbox blir nå heretter gransket med hauk øyne for vær release. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Problemet var nå at etter alle utsettelsene spillet allerede hadde fått, var den siste datoen så godt som risset inn i stein. Spillet måtte ut døra. Jeg hater dette, spillet MÅ ikke ut før det er ferdig. Lag ett 100% ferdig spill SÅ kan dere gi det ut...Ikke push de som lager det til å lage søppel.. Spillet måtte ut døra fordi Sega var på vei til å gå rettens gang mot Gearbox. Med andre ord hadde ikke Gearbox noe valg. Synes uansett det der er en naiv holdning. Driver man på å utvikler et spill år etter år vil det utarte seg til et tapsprosjekt, og det er ingen interessert i. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Spillet måtte ut døra fordi Sega var på vei til å gå rettens gang mot Gearbox. Med andre ord hadde ikke Gearbox noe valg. Synes uansett det der er en naiv holdning. Driver man på å utvikler et spill år etter år vil det utarte seg til et tapsprosjekt, og det er ingen interessert i. Gearbos kunne fint ha valgt å ikke male seg selv opp i ett hjørne. De skapte selv situasjonen. Sant nok, og som konsument er det ingen fordel med folk som har naive ukritiske holdninger til spills kvalitet, det er slikt som dette man bør straffes hardt for økonomisk. AtW Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg hater dette, spillet MÅ ikke ut før det er ferdig. Lag ett 100% ferdig spill SÅ kan dere gi det ut... Ikke push de som lager det til å lage søppel.. Alt innenfor en rimelig tidsfrist. Gearbox har kontrakt med SEGA om å levere spill. Blir på samme måte som att en entreprenør får i oppdrag å bygge ett hus. Han får en tidsfrist, og må holde den, da kan han ikke somle bort tiden på andre prosjekter som Gearbox har gjort her. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Gearbos kunne fint ha valgt å ikke male seg selv opp i ett hjørne. De skapte selv situasjonen. Sant nok, og som konsument er det ingen fordel med folk som har naive ukritiske holdninger til spills kvalitet, det er slikt som dette man bør straffes hardt for økonomisk. AtW De hadde flere jern i ilden, noe som er helt vanlig for en utvikler. At Sega ikke ville gi dem mer tid - og i forlengelse bidra til et dårlig spill - er deres problem. Vet ikke helt om du prøver å være moroklump her, men det jeg kan si med sikkerhet er at du feiler, helt uavhengig av hva du prøvde på. Mener det er svært viktig å kan se ting i et økonomisk perspektiv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 De hadde flere jern i ilden, noe som er helt vanlig for en utvikler. At Sega ikke ville gi dem mer tid - og i forlengelse bidra til et dårlig spill - er deres problem. Vet ikke helt om du prøver å være moroklump her, men det jeg kan si med sikkerhet er at du feiler, helt uavhengig av hva du prøvde på. Mener det er svært viktig å kan se ting i et økonomisk perspektiv. Seg hadde allerede gitt de mer tid, og de hadde en helt grei frist i utgangpsunktet, de valgte å ikke jobbe jevnt og malte seg opp i ett hjørne, det er ene og alene gearbox sin feil. Eksakt, derfor må man som konsument kritisere og straffe bedrifter økonomisk for å servere dritt, i ett tilfelle som dette bør de straffes hardt økonomisk. AtW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvor er lykketrolling? Nei dette her er skuffende greier ja, heldigvis venter jeg på Wii U utgaven og slapp å gå på denne smellen her på de andre formatene. Spørst likevel om det er verdt å kjøpe det til Wii U da...har mine tvil om at mirakler er utført innen den tid. 1 Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Personlig synes jeg ACM var en skuffelse i forhold til hva vi hadde blitt lovet, men har prøvd spillet i et par timer, og synes egentlig at det er morsomt å spille. Selvfølgelig er ikke det grafiske i nærheten av Crysis, men synes allikevel det er en morsom opplevelse å plaffe ned aliens:) Kanskje Gearbox skulle få orden i sakene sine og lage en oppfølger verdig de løftene vi ble lovet? Det hadde vært noe... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Én ting er sikkert. Her er det Gearbox som har gjort feilen, og det er de som kommer til å sitte igjen med et dårlig rykte. SEGA på sin side fortjener kanskje dårlig rykte de også, men tviler egentlig på at det kommer til å påvirke dem nevneverdig. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvor er lykketrolling? Han skrev dette i en annen tråd; Det er derfor jeg nesten aldri forhåndsbestiller noe som helt, og de gangene jeg har gjort det har jeg aldri blitt skuffet. Og ja, det inkluderer å kjøpe Aliens: Colonial Marines dagen før det kom. Jeg leste aldri noen anmeldelser, så jeg ble ikke skuffet. Heller hvert imot, det er noe av det beste jeg har spilt på veldig lenge. Man kan jo lure på om han "jobber" for Gearbox eller Sega. Eller hva slags spill han har spilt tidligere 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg lærte for lenge siden at demoene som Gearbox viser av spill før de er lansert ikke er til å stole på. Det første Brothers in Arms spillet var langt mer realistisk og bedre enn det ferdige spillet viste seg å være. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Enig Th0mas. Noen som husker Brothers in Arms: Hell's Highway på E3 i 2006? Hvor demoen startet ut på en cafe, og Gearbox bl.a. viste fram tilfeldige hendelser som f.eks. medsoldater som snubler, granatene på kroppen som dinglet og hadde fysikk, ragdoll-effekten på tyskerne, og klokketårnet som ble sprengt i fillebiter? Ingenting av det var i spillet. Grafikken var også merkbart dårligere i den endelige versjonen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har spilt gjennom enspiller, men ble utrolig skuffet over spillet. Og jeg vurderte å legge det fra meg flere ganger i kampanjen. Når en ser demoen kontra det ferdige produktet er det nesten så en føler seg svindlet. Jeg betalte fullpris for dette spillet, men jeg leverte det fort tilbake til Gamestop. Dette var årets skuffelse så langt. Shame on you Sega. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Sitter faktisk å spiller Hells Highway nå, og det er helt latterlig herlig Ble sugen på å spille dette igjen etter å ha spillt igjennom det på 360 i sin tid Skuffer ikke altså. Lenke til kommentar
Howy99 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 ser ikke så ille ut, men har ikke sett så mye. men uansett det hadde vert kult om du hadde satset mer gta lignene spill. alså aliens kommer og du må finne mat, hjelpe sivile, drepe alien. det hadde skam bra! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Rimelig sjokkerende video! Ikke rart førsteinntrykket mitt var så dårlig. Spilte nylig gjennom AVP 3 og jeg hadde ett ankepunkt mot det: Gameplayet føltes litt stivt ut. Her har vi et spill som kommer ut 3 år senere og som i grunnen føles mange år gammelt ut på selve gameplayet; stivt og treigt som pokker. For ikke å snakke om teksturene og alt det andre nå som jeg har sett den videoen. Kommer til å spillet gjennom det etter hvert.. Mulig det vokser litt på meg, men synes uansett dette er veldig synd. Hadde håpet på et skikkelig bra spill satt i Alien universet. Det er et univers som fortjener et kanon-spill. Da blir det vel å vente på dette da: Rimelig sjokkerende video på en positiv måte! Satt faktisk å tenkte på hvor bra et Aliens spill kunne vært i Cryengine 3. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da blir det vel å vente på dette da:http://www.youtube.com/watch?v=Y7m5cRX3q2M Hadde ikke fått med meg den der... Håper han får mekka hele greia, hadde vært fan-tas-tisk. Fatter ikke at Colonial Marines i det hele tatt slapp ut på markedet. Det er få ting i det spillet som er verdt å trekke frem som noe positivt... Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Etter å ha spilt litt mer begynner jeg å bli enig i kritikken. Spillet er ganske så middelmådig. Men det er ikke det at spillet ikke er så bra som fortjener kritikk, det er det at spillet så mye bedre ut i previews og gameplay-trailere. Merkelige greier ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå