Kamroon Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei, jeg kjøpte en PC av en venn. en Acer Aspire 5742g. Når jeg går på canirunit.com så står det at jeg skal klare fint å kjøre WoW, men jeg lagger til og med alt på Low settings. Kunne ha trengt litt hjelp, har prøvd å se etter drivere men fant ikke no spesielt mye. Jeg har heller ikke noe mye oppe mens jeg gamer, bare Skype og spotify.s På canirunit.com står den midt mellom Minimum og Reccomended, jeg tror nok at det burde holde til å kjøre med stabilt 60fps med alt på Low Specs: Windows Version: Microsoft Windows 7 Professional Edition Service Pack 1 (build 7601), 32-bit Processor: Intel® Core i3 CPU M 370 @ 2.40GHz Graphics Card: ATI Mobility Radeon HD 5400 Series Total RAM: 2.5 GB Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Har du velgt wow:mist of pandaria? på canyourunit? Har du sjekket om 5v og 12 v verdiene på pcen er normale? Endret 14. februar 2013 av PcAj Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Har du velgt wow:mist of pandaria? på canyourunit? Har du sjekket om 5v og 12 v verdiene på pcen er normale? Ja, jeg valgte Mist of Pandaria. Hva mener du med 5v og 12 v verdiene? Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Du kan sjekke de i bios eller via hovedkortets programvare... det er verdiene for strømforsyningen. er de nedfor normalen kan det være problemet Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Du kan sjekke de i bios eller via hovedkortets programvare... det er verdiene for strømforsyningen. er de nedfor normalen kan det være problemet Prøvde å gå inn i BIOS-en, trakk på F2 under oppstart, men der kunne jeg bare skifte litt på klokka og "silent startup" og sånt, så ikkeno om strømforsyning eller 5-12 v Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Kan skifte på BIOS Passord, Boot order og klokke + noen extra ting som Silent Startup osv. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 hvis du kan finne ut hva hovedkortet ditt er under enhetsbehandling under kontrollpanel... og så: hovedkort "motherboard" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har du reinstallert Windows 7 etter du fikk datamaskinen, eller kjører du på samme installasjon som tidligere eier? Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Har du reinstallert Windows 7 etter du fikk datamaskinen, eller kjører du på samme installasjon som tidligere eier? Reinstallerte hvis du kan finne ut hva hovedkortet ditt er under enhetsbehandling under kontrollpanel... og så: hovedkort "motherboard" Fant ikke Motherboard under der. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) sjekka at alle drivere til skjermkort, hk osv er installert? kjør den windows 7 testen for å se hvor det er lite ytelse den heter forøvrig experience index og du finner den hvis du høyreklikker my computer og velger properties Endret 14. februar 2013 av Spirre Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) sjekka at alle drivere til skjermkort, hk osv er installert? kjør den windows 7 testen for å se hvor det er lite ytelse den heter forøvrig experience index og du finner den hvis du høyreklikker my computer og velger properties Jeg er ikke så veldig god i dette da, men har skjekka noen drivere. installert noen, men har ikke fått bedre ytelse, enste det hjalp var at internet med kabel endelig funka igjen Processor: 5.9 RAM: 5.5 Graphics: 4.8 Gaming Graphics: 6.2 Primary hard disk: 5.9 Endret 14. februar 2013 av kingkamran Lenke til kommentar
Skylake Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Specs: Windows Version: Microsoft Windows 7 Professional Edition Service Pack 1 (build 7601), 32-bit Processor: Intel® Core™ i3 CPU M 370 @ 2.40GHz Graphics Card: ATI Mobility Radeon HD 5400 Series Total RAM: 2.5 GB.... sier seg selv Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) hvis du kan finne ut hva hovedkortet ditt er under enhetsbehandling under kontrollpanel... og så: hovedkort "motherboard" Det er en laptop. TS: 2,5GB RAM er veldig lite, så jeg tipper det er der problemet ditt ligger Endret 15. februar 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 4-8gb ram (dersom maskina støtter 8gb) og en ssd disk så hjelper det nok på litt. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Kan det være noe i retning Nvidias Optimus? Kjenner ikke AMD så godt, men de har noe som heter AMD PowerPlay? Dersom det er et integrert skjermkort der, så kan det hende at noen spill automatisk velger det fremfor det dedikerte skjermkortet. Det er i alle fall slik på en laptop jeg har. Sjekk litt i AMDs kontrollpanel (er det catalyst control center det heter?) Endret 16. februar 2013 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Mobility 5400 Series er ikke spillgrafikk, uansett om dedikert eller integrert grafikk blir brukt vil spillytelsen være elendig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Så krever wow også litt nå for tiden, faktisk. De fleste husker bare vanilla som ikke krevde noe spesielt, men er andre boller nå, wow krever sitt også. Kan heller ikke spille noe bra med min laptop som kjørte wow helt fint i WOTLK. Sette "high performance" under power supply i controlpanel kan kanskje hjelpe litt? Kanskje prøve forskjellen på dx9 og dx11 in-game, kanskje det hjelper noe... Endret 17. februar 2013 av nagina Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Pcen din er enkelt å greit rævva også, i tillegg så er den sikker ikke formatert på veldig lenge heller. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er en laptop. TS: 2,5GB RAM er veldig lite, så jeg tipper det er der problemet ditt ligger Laptoper har og hovedkort, vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå