Gjest medlem-267993 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hei, jeg har en squeezebox radio som ikke klarer å koble til mysqueezebox.com. Jeg har nesten prøvd alt jeg kan gjøre men det må selvfølgelig være drit vanskelig.. x) Mitt spørsmål til dere ''Har du klart å koble til squeezebox radio på en server?'' Endret 14. februar 2013 av medlem-267993 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hei, jeg har en squeezebox radio som ikke klarer å koble til mysqueezebox.com. Forrige gang jeg så en slik melding ble løsningen å kjøpe ny radio..., men du har jo 5 år reklamasjonsrett som gjelder? Endret 14. februar 2013 av flageborg Lenke til kommentar
egilh Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Og mitt spørsmål blir: Har du gått feil i forumet? Squeezebox skal vitterlig ikke være så vanskelig å sette opp heller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Og mitt spørsmål blir: Har du gått feil i forumet? Squeezebox skal vitterlig ikke være så vanskelig å sette opp heller. Den har funket helt ok før men etter vi byttet internet her, er den ikke stabil. Forrige gang jeg så en slik melding ble løsningen å kjøpe ny radio..., men du har jo 5 år rekalamsjonsrett som gjelder? Det er ikke jeg som kjøpte den og har lest at logitech har lagt den ned. Men koble til mysqueezebox.com skal funke. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Så lenge du har opprettet en bruker og kommer inn på hjemmesiden, så skal du legge inn brukernavn og passordet i Kontrollpanelet til Logitech og da skal det fungere. Jeg har hatt 2 stykker i flere år og har fungert stort sett uten problemer. Men... Jeg må høyreklikke på ikonet og kjøre som administrator for at det skal fungere nå om dagen, mulig dette skjedde når gikk over til Win 7. Jeg har hatt ett problem relatert til ruteren og det er kanaler man kan velge. på den jeg har i stua så hadde jeg stadig problemer med å koble opp, samt at fjernkontrollen på Android mobilen brukte alt fra 0 til 20 forsøk før den fikk kontakt. Dette løste seg ved å bytte "kanal" i ruteren, tror jeg har 1-10 kanaler å velge mellom og etter å ha endret denne fungerer nå alt 100 %. Endret 14. februar 2013 av fo2re Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Så lenge du har opprettet en bruker og kommer inn på hjemmesiden, så skal du legge inn brukernavn og passordet i Kontrollpanelet til Logitech og da skal det fungere. Jeg har hatt 2 stykker i flere år og har fungert stort sett uten problemer. Men... Jeg må høyreklikke på ikonet og kjøre som administrator for at det skal fungere nå om dagen, mulig dette skjedde når gikk over til Win 7. Jeg har hatt ett problem relatert til ruteren og det er kanaler man kan velge. på den jeg har i stua så hadde jeg stadig problemer med å koble opp, samt at fjernkontrollen på Android mobilen brukte alt fra 0 til 20 forsøk før den fikk kontakt. Dette løste seg ved å bytte "kanal" i ruteren, tror jeg har 1-10 kanaler å velge mellom og etter å ha endret denne fungerer nå alt 100 %. Jeg klarte det til slutt. Jeg måtte sette inn en ledig ip address, nettverkmasken, gateway og DNS. Men det som var rart jeg fikk også da at den ikke kunne koble til, men når jeg trykket på bytt bibliotek, da fikk jeg høre på internet radioen. Jeg oppgradere også squeezebox radioen til ue smart radio på logitech squeezebox siden Endret 14. februar 2013 av medlem-267993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå