Cooky Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jeg har en Huawei U8800 androidtelefon som jeg nå har hatt i ca. 1 år, da jeg kjøpte den ny med et Telenor abonnement. Jeg har nylig byttet til TalkMore, men når jeg hadde Telenor hadde jeg en del problemer med styrken på nettet. Jeg kunne f.eks sitte inne i en offentlig bygning midt i sentrum her hvor jeg bor, surfe på nettet, og i det ene sekundet var nettstyrken på det høyeste. for så å umiddelbart ned på null styrke igjen. Og dette er noe som skjer ofte. - Vil jeg mest sannsynlig ha det samme problemet nå også, nå som jeg har byttet til TalkMore? På instillingene "Om telefonen" står det at jeg har "Android-versjon 2.2.1". Er dette for dårlig, og kan skyldes at jeg har problemer med styrken på nettet? I så fall... hvordan oppdaterer jeg? Endret 14. februar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 http://www.huaweidevice.com/worldwide/downloadCenter.do?method=toDownloadFile&flay=software&softid=NDY1NTY= Lenke til kommentar
poffer Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Talkmore benytter telenor sitt nett så du vil ha samme dekningsforhold som tidligere. Tror ikke at "dårlig dekning" skyldes android 2.2.1 Har sjekket hjemmesiden til huawei og ser at de tilbyr 2.3 gingerbread, men klarte ikke å finne ut om denne gjelder norske tlf.. Kjenner ikke til disse huawei telefonene, men antar at du kan laste ned evnt oppdateringer via wifi. innstillinger>om tlf>programvareoppdatering Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Tror ikke at "dårlig dekning" skyldes android 2.2.1 TalkMore kundeservice mente noe annet. Endret 14. februar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvis du har en "brandet" telefon vil du ikke få oppdateringer fra Huawei, men fra Telenor. Med brandet mener jeg om det lå inne ting fra Telenor på den når du fikk den. Hva gjelder dekning har det lite med Android versjonsnummeret å gjøre, det kan derimot ha noe med radio/modem-software i telefonen som kan være oppdatert. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 http://www.huaweidev...softid=NDY1NTY= Styr unna denne oppdateringen hvis ikke du er helt sikker på at det er U8800PRO du har. Ellers rissikerer du at telefonen blir ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå