Kurt Lekanger Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Tilbake i mobil- og nettbrettmarkedet igjen. ? HP satser på Android Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 HP vingler mye om dagen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hadde håpet de hadde baller nok til å prøve på noe nytt jeg. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hadde håpet de hadde baller nok til å prøve på noe nytt jeg. Hva legger du i "noe nytt?" Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hadde håpet de hadde baller nok til å prøve på noe nytt jeg.Hva legger du i "noe nytt?" For eksempel en ny versjon av WebOS, eller Mozilla eller noe slikt. Halve verden og mora dems bruker jo Android, så det blir veldig lite variasjon i nettbrettsegmentet. Hadde vært tøft om noen turte å gå andre veier, slik Blackberry nå gjør med sine nye mobiler. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hadde håpet de hadde baller nok til å prøve på noe nytt jeg.Hva legger du i "noe nytt?"For eksempel en ny versjon av WebOS, eller Mozilla eller noe slikt. Halve verden og mora dems bruker jo Android, så det blir veldig lite variasjon i nettbrettsegmentet. Hadde vært tøft om noen turte å gå andre veier, slik Blackberry nå gjør med sine nye mobiler. Tøft? Altså med android er det nesten en 100% vinner.. Så lenge de lager en fin design/kvalitet/hw messig tlfn. Menst andre OS så er det ikke det beste.. Er ikke rart MeeGo gikk så bad.. Nokia N9 var jo ren fiasko i mine øyne.. Blackberry ser bra ut, men virker litt kjedelig au. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg