Seabiscuit Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei! Har tenkt å skrive en blogg med oppskrifter. Det jeg ønsker er å ha en ting der jeg/de som leser bloggen kan endre på porsjonene, slik at mengden ingredienser endrer seg (og dermed også næringsinnholdet). De har sånn på matprat, hvis dere skjønner. Har ikke bestemt ennå hvor bloggen skal være, så gi gjerne tips om hvor det er mulig å få til. Takk! :-) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hvis du går for en wordpress-blogg så kan kanskje denne funke http://recipress.com/ ? Endret 14. februar 2013 av ChristianW Lenke til kommentar
Seabiscuit Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Hvis du går for en wordpress-blogg så kan kanskje denne funke http://recipress.com/ ? Det virka jo kjempekult! MEN (det store men), kan en leser trykke inn antall porsjoner selv? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det ser sånn ut hvis du ser på skjermskuddene. Det ser ut som du legger inn oppskriftene med antall enheter etc. Lenke til kommentar
Seabiscuit Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Det ser sånn ut hvis du ser på skjermskuddene. Det ser ut som du legger inn oppskriftene med antall enheter etc. Men jeg som leser kan ikke trykke inn 2 porsjoner isteden for 4.... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 ja jeg regner med det er derfor de lar deg plotte inn oppskriften på den måten. Har ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Seabiscuit Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 ja jeg regner med det er derfor de lar deg plotte inn oppskriften på den måten. Har ikke prøvd selv. Vel, det hadde vært veldig greit å hatt sånn som på matprat feks http://www.matprat.no/oppskrifter/rask/kyllinglar-med-avokado-og-feta Skal du lage 10, så plotter du 10 Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hei! Har tenkt å skrive en blogg med oppskrifter. Det jeg ønsker er å ha en ting der jeg/de som leser bloggen kan endre på porsjonene, slik at mengden ingredienser endrer seg (og dermed også næringsinnholdet). De har sånn på matprat, hvis dere skjønner. Har ikke bestemt ennå hvor bloggen skal være, så gi gjerne tips om hvor det er mulig å få til. Takk! :-) Når du først tenker på å la leserne skalere ingredienser så høres det ut som at planene dine kanskje allerede nå er i ferd med å utvikle seg til noe mer enn en tradisjonell blogg. Hvis så skulle være tilfellet så kan du evt. se om kanskje Drupal er noe for deg sammen med modulen Recipe. Noen eksempler: Valo.dk AllMyRecipesOnline.com SippitySup.com Veglife.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå