remerserr Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 opps! blandet sammen sl45 med sl55 :oops: da skjønner jeg litt mere --------------------------------------------------------------------- shit happens Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 tror du virkelig det er en ren tilfeldighet at ST55 ligner så gjennomført på kjempesuksessen T68i? Ja, det er helt klart en tilfeldighet, akkurat som det er en tilfeldighet at T68 ligner på S40 som ble lansert bare 4 måneder før T68. Opel vectra ligner på Volvo 240 den også. Begge har 4 runde hjul gitt. Og, nei jeg jobber ikke i Siemens og nettsiden min har heller ingen relasjoner til Siemens. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 tror du virkelig det er en ren tilfeldighet at ST55 ligner så gjennomført på kjempesuksessen T68i? Ja, det er helt klart en tilfeldighet, akkurat som det er en tilfeldighet at T68 ligner på S40 som ble lansert bare 4 måneder før T68. Opel vectra ligner på Volvo 240 den også. Begge har 4 runde hjul gitt. Og, nei jeg jobber ikke i Siemens og nettsiden min har heller ingen relasjoner til Siemens. Hvorfor kan du ikke bare innrømme at siemens st55 ligner veldig mye på t68i? De har har jo praktisk talt bare tatt en t68i, tatt av tastene og skjermen, satt på nye, og vips så har de laget en st55 gitt! Dessuten er s40 stygg, og den ligner ikke på t68i. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Likheter er det mellom alle mobiler Dennis :-) S40 er en lekker mobil, gir skikkelig metall-feeling, enda mer enn ST55 faktisk Topicen handler om ST55 og T610, ikke T68. ST55 og T610 ligner i allfall ikke på hverandre, det kan vel til og med dere være enige i... :-? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvis st55 og t610 er i to forskjellige klasser så kan de da nesten ikke sammenlignes. Eller hva? I mine ører/øyne så virker st55 en mindre interessan enn t610, siden den mangler BT, ir og java. Men st55 har bedre kamera og skjerm da som er ett pluss. Synes det høres rett og slett dumt ut å droppe t610 bare for at den har et display som ikke er av den beste sorten. Bare man kan se hva som står så er det bra nokk! Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Gå for Siemensen, den er mye bedre. Det spørs jo selvsagt, men jeg synes kamera er litt tøft, men 610'en tar jo elendige bilder. Gå for st55!! Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 hva vil den koste når den kommer til norge? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 st 55 vil koste litt rund 3000 kr... den kommer om en uke... jeg synes at t610 er stygg og min ide er at om man ikke har en god skjerm så kan man heller ikke bruke mobilen fullt ut! dette er viktig!! kameraet er mye bedre på st55, nesten dobbel så høy opløsning... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Selv om kameraet har høyere oppløsning, så er det ikke dermed sagt at bildene blir så jævli bra fordi. Kan bli rassdårlig bildekvalitet, men bare at bildet er større Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 VGA-bildene på ST55 er ikke særlig bra, men medium og lav oppløsning er meget bra, og en god del bedre enn på T610 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå