Joachimzzzz Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 1)Har satt sammen noen deler på Dustin. Ser det greit ut? http://imgur.com/4H2hZAu (Jeg trenger absolut alt, dvs. Tastatur,mus, OS) har ikke tenkt til å overclocke 2)Kommer for det meste til å spille Arma 2 Dayz mod og BF3, kan jeg forvente ultra på alt? 3) Trenger jeg DVD drive, eller kan på jeg en eller annen måte mounte install disken på en annen pc og installere fra minnepenn? 4) Hvordan er student rabattene på dustin? hvor mye avslag kan jeg forvente? får ikke opp student rabatten 5) Hvordan er frakt kostnaddene fra dustin, tror dere at jeg trenger en type "palle" levering? det virket ganske dyrt. 6) Er det jeg har i handlekurven nok for å få pc'n i gang, eller mangler jeg noen små ting? Er ny på forumet, men setter pris på alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Frakta ser du nederst under summen, som er 99kr, tror det er 99kr inntil du overstiger 20kg eller noe. Du kan lage en bootable drive med w8 på ja og det ser ikke ut til å mangle noe der utenom ett headsett hvis du skal ha lyd/mic? Jeg bare skumma fort over, men ser ut som du har alt du trenger. Men du kan vente til flere har svart for er mulig jeg overså noe alikevel. Endret 14. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Bytt til H77-brikkesett siden prosessoren ikke er overklokkbar, så legger du mer penger i PSUen. Kan anbefale denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå