Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Real Madrid

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

f

Jeg har gitt deg en rekke grunner til hvorfor jeg ser på Real som favoritter. Les hva folk skriver og kom heller med noe konstruktivt enn å kun spre kvalme.

Sett heller 3k på United-seier hvis du er like sikker på United som at jorda er rund.

Nei er ikke sikkert at de vinner etter ordinær tid, derfor ganske usikkert å sette på de. Derimot, om folk vil sette bet på hvem som går videre er jeg åpen for bets. Er 98% sikker på united her.

Lenke til kommentar

Nei er ikke sikkert at de vinner etter ordinær tid, derfor ganske usikkert å sette på de. Derimot, om folk vil sette bet på hvem som går videre er jeg åpen for bets. Er 98% sikker på united her.

United har vel rundt 2 på avansement også (Real 1.7 tror jeg). Gode penger å hente siden United er 98 % videre.

Lenke til kommentar

http://www.marca.com/2013/03/04/en/football/international_football/1362381672.html

Straight after the first-leg match, fresh from the pitch and back in their own dressing room at the Santiago de Bernabéu stadium, one name dominated the Real Madrid defenders' conversations: Robin van Persie. The majority of the supporters will only remember the two chances the Dutchman missed in the second half. But, where the majority saw mistakes, the Real players saw a demon.

"Van Persie is a nuisance. He harries you, he shoots, he's always running, sprinting down one side, then the other... He could make things difficult for us at Old Trafford", said one defender who encountered him in the first leg.

On going into the tie, they only had Van Persie down as a player with brilliant technical skill, not as a warrior. Some, like Sergio Ramos and Xabi Alonso, had already come up against him in the World Cup final, but that player and this one are worlds apart. Ferguson has brought out a side of him that wasn't there before.

The Dutch forward has scored 23 goals this season in 35 competitive matches with United; 19 of which were in the Premier League, 3 in the Champions League and one in the FA Cup. The good news for Real Madrid is that, this season, Van Persie is performing better when playing away from Old Trafford.

Føler meg helt klart litt mer tryggere med Persie i oppstillingen.

Lenke til kommentar

Det kalles jantelov. Keep hatin' people. Er jeg som er sukssesfull, ikke dere. Seneste innkasering var i går når jeg satt 1 måls-seier til City borte mot villa. Tjente ca en månedslønn for dere på en kveld.g

såpass! Desember lønn og eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å si at ved å se på hvilke odds man får fra forskjellige bookies kan bestemme hvem som er favoritter sier vel sitt om hans forståelse på området.

Gjesp.

Det er jeg også. Synes ikke Ando leverte en særlig god søknad på lørdag. Står vel mellom Jones og Cleverley. Vært litt snakk om å flytte Rooney dypere på banen.

Tipper Rooney får mye ansvar på midtbanen, og blir overrasket om Ando starter til fordel for Cleverley etter hva han viste på lørdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...