Madammerock Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Han kan umulig ha store mengder fotballforståelse når han sier Real er klare favoritter på grunn av at bookiesene har satt de som favoritter. Om jeg tar feil nå, og han faktisk har det, slett det du har skrevet i denne tråden, få deg noen timer søvn og kom tilbake når du har våknet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skal faktisk gå så langt i å påstå at det er du som mangler fotballforståelse. RM er et knallgodt lag, og jeg tror ikke det er noen som avskriver dem. At en del har den som favoritter i denne kampen er heller ikke så rart. Tror bare du skal gi deg her jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Nei. Du er helt åpen for å tro at real går videre. Det du derimot sier er, at Real er KLARE favoritter. I mine øyne blir ett slikt utsagn like feil som å si at jorden er flat. Det der må være den dårligste sammenligningen noen gang. Jeg holder Real som favoritter av flere årsaker: - De trenger ikke å vinne kampen. Alle uavgjort over 1-1 sender dem videre. - De har Mourinho. Mannen med den beste rekorden mot Fergie. Usikker på de nøyaktige tallene, men Mourinho har kun tapt to ganger på ca. 20 forsøk. - Ronaldo. Verdens nest beste spiller. Tidenes mest komplette fotballspiller. - United hadde noenlunde kontroll på Ronnie i første kampen, men det var fordi han ble fulgt tett av Jones. Sistnevnte er dessverre ikke klar til kampen. At du er uenig med andre er greit nok, men å påstå at alle som er uenige med deg er 13 år og mangler fotballforståelse blir for dumt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Det ligger i kortene at denne djevelen blir avgjørende. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Han kan umulig ha store mengder fotballforståelse når han sier Real er klare favoritter på grunn av at bookiesene har satt de som favoritter. "Alle som er uenig med meg har ikke peiling på fotball" Rimelig hjernedødt å anklage en du ikke kjenner eller har lest særlig med innlegg av for manglende fotballforståelse bare fordi han har Madrid som favoritter til å gå videre. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Tror det blir flere overraskelser fra Fergie idag. DDG Rafael Rio Evans Evra Nani Carrick Giggs Welbeck Rooney RvP Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Giggs på midten er selvmord, så og si. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Er jo en grunn til at han ble spart mot Norwich. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Er jo en grunn til at han ble spart mot Norwich. Ja, grunnen til det er at han skal få sin 1000. kamp mot Real (som er litt mer spesielt enn å spille mot Norwich). Det er dermed ikke sagt at han starter i kveld. Forhåpentligvis kommer han på etter 70 minutter når vi trenger et kaldt hode på midtbanen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Giggs starter ikke. Men jeg er spent på hvem makkeren til Carrick blir. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Det er jeg også. Synes ikke Ando leverte en særlig god søknad på lørdag. Står vel mellom Jones og Cleverley. Vært litt snakk om å flytte Rooney dypere på banen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kjenner man Ferguson rett så vet vi nok ikke det før lagoppstillingen kommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Om man skal tro Fergie ja, men de fleste har vel lært seg at man aldri skal tro på han. Blir ikke overrasket om Jones starter. Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nei, det er ikke hjernedødt. Å si at ved å se på hvilke odds man får fra forskjellige bookies kan bestemme hvem som er favoritter sier vel sitt om hans forståelse på området. Om du er så sikker på at Real Madrid går videre, så er jeg som sagt åpen for bets. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hvis ikke Jones starter, så vil jeg ha Cleverley inn på midten sammen med Carrick. Gjør heller ingenting om Rooney ligger litt dypere sånn at Carrick kan tette igjennom foran midtstopperne. Litt sånn som dette; http://united.no/nyh..._ut_sidebackene Nei, det er ikke hjernedødt. Å si at ved å se på hvilke odds man får fra forskjellige bookies kan bestemme hvem som er favoritter sier vel sitt om hans forståelse på området. Om du er så sikker på at Real Madrid går videre, så er jeg som sagt åpen for bets. Tror du misforstår. Han baserer ikke sin mening på det, han støtter opp under sin mening med det. Er en forskjell, ikke vanskelig å forstå. Endret 5. mars 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nuvel. Laget med lavest odds er som regel favoritter. Men jeg antar at du knuser bookiesene å lever på tipping. Nuvel. Laget med lavest odds er som regel favoritter. Men jeg antar at du knuser bookiesene å lever på tipping. Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er flere millioner i pluss på tipping, så jeg er uten tvil den med mest kunnskap på fotball i denne tråden. Bare en gjeng fjortisunger som heier på sin store helt Ronaldo her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Nei, det er ikke hjernedødt. Å si at ved å se på hvilke odds man får fra forskjellige bookies kan bestemme hvem som er favoritter sier vel sitt om hans forståelse på området. Om du er så sikker på at Real Madrid går videre, så er jeg som sagt åpen for bets. Jeg har gitt deg en rekke grunner til hvorfor jeg ser på Real som favoritter. Les hva folk skriver og kom heller med noe konstruktivt enn å kun spre kvalme. Sett heller 3k på United-seier hvis du er like sikker på United som at jorda er rund. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Se her, jeg kan også komme med påstander på et forum på internett; Jeg vant 10 millioner i tipping etter å ha satset 100 000kr. Lett som en lek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå