Latias Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Hip injury. Tvilsom til Real-kampen. Good game, 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 How to injure RVP: DIG A FUCKING HOLE IN THE GROUND! 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Om han ikke rister av seg det der i løpet av noen timer så snakker vi tidenes laveste smerteterskel. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Bilen havarerte i dag så har stått i verksted hele dag. Hva skjedde med Persie? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Bilen havarerte i dag så har stått i verksted hele dag. Hva skjedde med Persie? Falt i et svært høl og krasjet med en fotograf rett i forkant av Rafaels scoring. Ute i et par uker. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Høh? Saf sa han ville bli klar til forhåpentligvis norwich og sannsynligvis Real!? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 UUuuuuhhh, Farvel CL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Tviler på at han blir risikert mot Norwich. Ser han nok ikke før mot Real. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 "Very bruised hip" Så sant det er heile skadeomfanget så skal ikkje Real-kampen vere i fare på nokon måte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Tenkte bare jeg skulle informere om at jeg befinner meg på OT neste tirsdag. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Tenkte bare jeg skulle informere om at jeg befinner meg på OT neste tirsdag. Nice Skulle gjerne vært der selv men men.. Hørte forresten at Benitez ble ganske sint etter kampen pga. misfornøyden fra Chelsea fans. I sinne sa han at de ikke trenger å bekymre seg fordi han drar til sommeren. Forventer at Benitez sender ut sitt verste mannskap med Torres i spissen for å gjøre livet surt for fansen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2013 Real dro til Camp Nou på tirsdag og banket dritten ut av Barca før de igjen slo dem i dag med reservene på halv maskin. Gjestene er storfavoritter her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Mens United spilte en ELENDIG kamp og vant 4-0... Endret 2. mars 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ser ikke på Real som favoritter. Har fortsatt stor tro på at united tar dette hjem og avanserer. Tror egentlig bare det er BM som kan stoppe United i å ta CL trofeet. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ser ikke helt hvordan vi skal vinne uten Jones, er redd midtbanen vår kommer til å overkjørt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Definitive startere: De Gea Rafael Ferdinand Evra Carrick Rooney van Persie Pluss fire av: Jones, Evans, Smalling, Vidic, Cleverley, Anderson, Giggs, Nani, Young, Valencia, Kagawa, Hernandez, Welbeck. Hvordan tror dere Fergie har tenkt å løse dette? Sykt luksusproblem han har før sesongens kanskje viktigste kamp. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) de gea rafael-ferdinand-evans-evra rooney-jones-carrick-young van persie welbeck Litt usikker på hvor han vil plassere rooney, hvis han blir brukt sentralt vil jeg ha Valencia inn på høyre og Welbeck på venstre. Jones er vel tvilsom til kampen, eller har han blitt friskmeldt? Endret 3. mars 2013 av seigmenn Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvis Jones er klar og Vidic er klar; DDG Rafael Rio Vidic Evra Jones Welbeck Carrick Kagawa Rooney RvP Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Fergie med pressekonferanse snart. Giggs kommer til å være med han. Fergie pleier som regel å ta med spillere som kommer til å starte, vet ikke helt hva jeg synes om det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Sky Sports News @SkySportsNews Real Madrid have included Iker Casillas in their squad to face Man Utd. We'll have the latest ahead of tomorrow's CL last 16 2nd leg. #SSN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå