Populært innlegg Aleks Skrevet 5. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. mars 2013 14 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Aleks: For ett herlig bilde. Endret 5. mars 2013 av Yoshii 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Veldig bra bilde faktisk! 2 Lenke til kommentar
metyo Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Husker dere taklingen fra Alonso i VM-finalen? Den var mye, mye verre enn Nanis, og da fikk han ikke gult kort en gang.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Husker dere taklingen fra Alonso i VM-finalen? Den var mye, mye verre enn Nanis, og da fikk han ikke gult kort en gang.. Mener du ikke på Alonso? Av De Jong? Var vel Howard Webb som dømte gult for den, ja. Endret 5. mars 2013 av edge Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Husker dere taklingen fra Alonso i VM-finalen? Den var mye, mye verre enn Nanis, og da fikk han ikke gult kort en gang.. Var vel Alonso som ble taklet av De Jong (?), men ja den var mye verre. Burde vært rødt. 2 wrongs don't make a right? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke noe mistenkelig å se her i hvertfall. 2 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja for dommeren utviser spillere på engelske lag bevisst... please! Give me a break 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Stolt av innsatsen til gutta i kveld. Var (som vanlig) ganske kritisk til lagoppstillingen, men føler at Fergie var taktisk spot on med de elleve han sendte utpå banen. Bittert for Rooney, i pausen gledet jeg meg virkelig til jokeren skulle bli satt på. Dessverre for oss ble kampen ødelagt lenge før han fikk komme på. Umulig å vite hvordan kampen hadde endt 11 vs 11, men det jeg i hvert fall vet er at Real ikke hadde fått score to kjappe mål på den måten om vi hadde vært fulltallige. Her føler jeg at Fergie sov fullstendig i timen. Mourinho øyner muligheten og tar grep øyeblikkelig etter utvisningen, Fergie på sin side kaster bort tiden på å klage over utvisningen. Det er greit at han er forbanna, men her kunne han trengt litt is i magen. Real presser på og får utligningen sin, selv nå bytter ikke Fergie. Etter utligningen har de jo blod på tann og da er det bare et tidsspørsmål før spikeren blir satt. Vi så to sider av Ferguson i kveld. Briljant før kampstart, tatt på senga etter utvisningen. Og Mourinho. Det er ikke uten grunn at han blir kalt the special one. Det er skremmende hvor god han er. Det er skremmende hvordan han gang på gang har full kontroll på Fergie. Greit nok, han fikk litt tyrkisk hjelp i kveld, men kampen skulle fortsatt spilles etter utvisningen. Og fy faen, man kan si hva man vil om fansen på Old Trafford, men i kveld var de helt orgasmisk. Tenk om de kunne ha vært sånn halvparten av tida. Forventet aldri at vi skulle nå helt til topps i årets CL. Til det hadde vi rett og slett ikke en dynamisk nok tropp. Det finnes en rekke sterke kandidater; Bayern, Dortmund, Juventus, Barca/Milan. Og da det ble klart at vi trakk kanskje den største favoritten av dem alle allerede i åttendedelsfinalen, da var CL-eventyret kun en bonus i mine øyne. Gleder meg til å følge verdens beste klubbturnering videre. 3 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det røde kortet var helt klart feil, men var det denne dommertabben som avgjorde hele matchen? Jeg følte United var det beste laget, selv med 10 mann, og med litt bedre utellingsprosent så hadde de lett tatt seg videre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Joleon Lescott @JoleonLescott Don't apologise cause your not sorry. #CR7 Hva sa han unnskyld for? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Joleon Lescott @JoleonLescott Don't apologise cause your not sorry. #CR7 Hva sa han unnskyld for? Han viste tegn til unnskyldning da han scoret. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) edit. RollsReus kom meg i forkjøpet Endret 5. mars 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det røde kortet var helt klart feil, men var det denne dommertabben som avgjorde hele matchen? Jeg følte United var det beste laget, selv med 10 mann, og med litt bedre utellingsprosent så hadde de lett tatt seg videre. Det var nok det ja, vi hadde god kontroll på matchen fram til da, også etter det røde kortet, foruten de to målene deres. Vi kunne ha plassert headingene våre bedre i tillegg. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nice bilde, tatt etter at det ble blåst offside? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det er tatt etter offsiden ble dømt (av linjedommer), men før dommeren blåste. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nei fy faen så trasig. Når dommeren viste det røde var det rett før jeg datt i bakken. Først lurte jeg på om jeg var fargeblind. Latterlig, bare .. latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå