Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Real Madrid

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Skjønner det ikke jeg heller. Ser jo ut som et soleklart rødt kort fra de bildene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Bilder? Jeg henviser til profilbildet ditt.

Trenger ikke være usaklig. Knotter i magen er for meg, uten tvil; rødt kort. Uavhengig om de ikke ser hverandre osv.

Lenke til kommentar

Nei men seriøst, kan noen her gi meg ett saklig argument med hvorfor det ikke er rødt kort?

1. Alle de store engelske og nasjonale avisene som jeg har kommet over de siste 30 minuttene, de mener at det ikke burde vært gitt rødt kort.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Det finnes veldig mange som godter seg nå. United har jo "alltid" 12 på banen. Dette er jo selvfølgelig bare piss. Fotball er slik. Jeg ser så mange kamper som mulig hver eneste PL-runde og ellers. Dommerfeil skjer. Som Unitedfan har jeg derfor lært meg å bare le, hvis ikke overse slike kommentarer. Det skjer i alle kamper. Som Unitedfan har jeg også lært meg å bli flau av kommentarer fra andre Unitedfans, så jeg sier ikke at "vi" er noe bedre. Slik er det i diskusjoner om fotball, så vel som i alle andre temaer.

Det er det som begrenser min egen deltakelse i disksusjoner om fotball og på internett generelt. Det er for mye piss fra folk som slenger ut kommentarer på impuls.

Jeg er sint og skuffet nå. Nani skulle aldri vært utvist. Jeg var helt målløs. Her har United kontroll på et av verdens desidert beste lag, også ender det slik.

Men igjen, slik er fotballen. Med mindre dette viser seg å være noe shady shit kunne dette skjedd hvilket som helst lag. I dag var det United, dessverre for oss med bankende røde hjerter.

Jeg satt der og lurte på hva jeg skulle kaste i gulvet, men en stund etter kampslutt lurte jeg på hvordan det hjalp å være sint. Jeg bestemte meg heller for å glede meg til neste forsøk. Som vanlig: United kommer tilbake. Og herregud, etter to kjappe av Real Madrid, se på innsatsen til gutta! For all del, jeg er sint på dommeren, men vi har da fått hjelp av dommeren før også. Det har alle lag.

Jeg er stolt av å være Unitedfan i dag, fordi jeg er helt enig med Mourinho: det beste laget tapte (uansett hvor rævslikkende sitatet egentlig er). Innsatsen fra samtlige var til enhver tid helhjerta, og laget ga seg ikke da det var tilsynelatende umulig.

Endret av thormario
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

For et herlig Madrid avansement. Måten det skjedde på gjorde det jo bare enda bedre. Forrykende fotballkveld, rett og slett.

Lenke til kommentar

Trenger ikke være usaklig. Knotter i magen er for meg, uten tvil; rødt kort. Uavhengig om de ikke ser hverandre osv.

Jeg mener. Du baserer meningene dine på bilder? Jeg antar stillbilder? Ser du situasjonen slik den faktisk utspant seg, så ser du hvor idiotisk det røde kortet er. Med din logikk burde jo Lopez vært utvist for to knyttnever i skallen på Vidic.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Jeg mener. Du baserer meningene dine på bilder? Jeg antar stillbilder? Ser du situasjonen slik den faktisk utspant seg, så ser du hvor idiotisk det røde kortet er. Med din logikk burde jo Lopez vært utvist for to knyttnever i skallen på Vidic.

Med bilder mente jeg selvfølgelig diverse gifer og videoer. Trodde dette var selvforklarende, men beklager om det kunne tolkes feil. Endrer fortsatt ikke min mening om at dette er rødt kort. Nå har jeg kommet med min begrunnelse for at det skulle være rødt kort, så nå får du komme med din begrunnelse for at det ikke et rødt kort. Hittil har du bare rakket ned på mine meninger.

Lenke til kommentar

Ikke det billigste røde kortet jeg har sett. Hjelper jo ikke akkurat at Nani fullfører sparket istedenfor å trekke til seg foten. Hjelper heller ikke å legge seg ned å filme etterpå.

Men kjipt at det skulle avgjøre kampen, korrekt eller ei. United leverte en god kamp i begge ender av banen, og imponerende å se hvor mye de skapte med 10 mann på slutten.

Lenke til kommentar

Med bilder mente jeg selvfølgelig diverse gifer og videoer. Trodde dette var selvforklarende, men beklager om det kunne tolkes feil. Endrer fortsatt ikke min mening om at dette er rødt kort. Nå har jeg kommet med min begrunnelse for at det skulle være rødt kort, så nå får du komme med din begrunnelse for at det ikke et rødt kort. Hittil har du bare rakket ned på mine meninger.

Reaksjonen til stort sett absolutt alle som så kampen (inkludert spillerne) var sjokkert over det røde kortet. Alle eksperter har så langt støttet Nani, med unntakt av en Roy Keane som støtter alt som går disfavør United.

Du kan jo forklare hvorfor Nani skal ha rødt kort, men ikke Lopez?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om denne twitterkontoen er offisiell? https://twitter.com/RefereeCuneyt

Så nettopp linken på Facebook sammen med en "fin" konspirasjonsteori om at dommeren er Real fan da han følger de på Twitter...

edit: Jeg påstår ikke at det er en konspirasjon, syns det røde kortet er i overkant strengt men det kan nesten forsvares. Uansett er jeg ikke spesielt overrasket over at vi røk, selv om vi sett over to kamper var det beste laget.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Det virker jo litt på innleggene her inne som om Nani aldri var nær Arbeloa. Jeg synes det er noe mellom gult og rødt, men dommeren dømte rødt og det ser jeg ærlig talt ikke på som noen horribel avgjørelse. Det er svært farlig spill selv om han ikke vet at Arbeloa kommer. Hvis du skal ha knottene dine så høyt i luften bør du passe på at du ikke treffer noen. Det kan få konsekvenser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...