Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Real Madrid

Latias

Anbefalte innlegg

Angående Rafael , helt klar straffe .

Går bevist opp med hendene , ikke noe naturlig posisjon å ha de, så kunne godt ha fått rødt kort.

Men alt i alt er det greit han ikke fikk

Han bruker hendene for å hoppe høyere. Hendene er der de er før ballen i det hele tatt treffer panna til Real-spilleren. Ergo, ballen søker hånd. Straffe er kanskje greit, men rødt kort ville vært helt håpløst.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter å synes det er flott med den utvisningen fordi det "åpner" kampen". Virker på meg som om de fleste rundt forbi(nøytrale supportere) synes det ødelegger mer enn det skaper spenning og "nerve". Men han sier vel strengt tatt aldri noe fornuftig. Fjørtoft er like ille forresten.

Han sa da ikke det var flott? Han sa bare at den åpnet kampen. Dessuten, det er ingen som har "rett" i en slik situasjon så hvorfor mener du at de som er uenig med han da har rett?

Er du bare en av de som "hater" Viasat fordi det er kult å hate dem?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sa ikke Mourinho for litt siden at han ikke ville ta over etter Fergie da?

Og AVB sa før han ble ansatt at ryktene som linket han og Tottenham var "renspikket løgn" eller noe i den dur.

Skal ikke stole på alt taktikere som Mourinho, AVB, Fergie og gjengen sier.

Lenke til kommentar

Han bruker hendene for å hoppe høyere. Hendene er der de er før ballen i det hele tatt treffer panna til Real-spilleren. Ergo, ballen søker hånd. Straffe er kanskje greit, men rødt kort ville vært helt håpløst.

Ser mer ut som hånd søker ball.

Hvem hopper sånn som der der? Ser ut som han leker Supermann.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fytti grisen for et mål av Modric!

Og AVB sa før han ble ansatt at ryktene som linket han og Tottenham var "renspikket løgn" eller noe i den dur.

Skal ikke stole på alt taktikere som Mourinho, AVB, Fergie og gjengen sier.

Hehe. Godt poeng.

Lenke til kommentar

Fuck this shit. RM vinner ikke CL uansett. Bayern er bedre nå enn forrige sesong og slår nok all motstand som kommer.

Kanskje UEFA burde ha valgt en dommer med litt mindre historikk med oss? Rykter om at han ikke fikk dømme en kamp mellom Spania og Portugal pga. noen relasjoner til Spania.

Faen. Hater når slike matcher ødelegges av dommeren, så ut som han moret seg da han viste Nani det røde.

Måtte han falle ned trappene på hotellet sitt og brekke begge anklene i flere ledd og aldri kunne dømme igjen. (Umulig at han kan ha gjort flere "feil" mot United og alt riktig + mer for RM).

:realmad::devil:

Lenke til kommentar

Han gjorde vel ikke så mange andre store feil enn utvisningen og at han ikke blåste på en klumsete takling av Ramos i det 87' minutt.

Edit:

Fra telegraph:

88 min Antonio Valencia gets in on the impossible dream, he replaces Rafael. Pepe's been booked. No idea why. Tattoo policy contravention, possibly. Or repeated rude noisemaking. We'll never know.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Fytti grisen for et mål av Modric!

Enig, så noen av de da han var i Spurs, men det var flest fantastiske pasninger og flott overblikk!

Forøvrig litt interessant at de to som senker Manchester U. i kveld (med tanke på mål) kom til sin nye arbeidsgiver fra Premier League.

Lenke til kommentar

Cl ville vore ein bonus, ligaen er heldigvis første prioritet for der tar det lenger tid å verte vekkdømte. Det er jo kjekt av Chelsea-fansen er så ivrige på å påpeike dommarfeil, sidan det ikkje akkurat har stått på dommarhjelp på brua når United har vore på besøk. Det er greit å godte seg over United-fansen, men det kan også vere formålstenleg å sjå lenger enn sin eigen nasetipp.

Det handler ikke om at man har fått dommerhjelp, det får alle nå og da. Det handler om hvordan man reagerer på det. Og ingen er perfekt på det selvsagt, men personlig har jeg merket meg flere i United-campen som regelrett driter i om de vinner en kamp fortjent eller ikke, til og med de som synes det er ekstra godt. Dette gjelder så klart ikke alle. Og ikke noe jeg har merket meg om deg personlig heller. Kommer aldri noe mer godt ut av denne praten, så jeg lar det være med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir som det står i bibelen: du ser ikkje bjelken i auga ditt, for flisa i auget til nesten din. Det finst idiotar og folk som tar det dei får i alle leirar. Eg trur absolutt ikkje at United-fans er verre på det området enn andre, og då blir det berre patetisk å skulle ta United-fans for noko som sine eigne truleg er like gale på.

Lenke til kommentar

Burde vært rødt på Rafael og straffe, så det går opp i opp.

iJ6XysLT7IFnG.gif

Var usikker på den der ja. Da har det vel ikke bare gått èn vei, dømme-messig ikveld.

Men helt klart at dere ikke hadde dommeren på deres side idag, og føler med dere for det.

Når det er sagt, så scoret dere ikke mål idag :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Enig, så noen av de da han var i Spurs, men det var flest fantastiske pasninger og flott overblikk!

Forøvrig litt interessant at de to som senker Manchester U. i kveld (med tanke på mål) kom til sin nye arbeidsgiver fra Premier League.

Husker han hadde et nydelig mål forrige sesong og ja. Synd at han har tatt overgangen så dårlig. Deilig spiller.

Ellers spilte United veldig bra, og har tydeligvis gjort leksene sine. Har en følelse at SAF kommer til å knuse Rafa på det taktiske.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...