Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Real Madrid

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg skrev det der fordi jeg ble meget overrasket over at han av alle i studio for ITV mener at det der var rødt.

Hvordan er det overraskende? Keane har ikke sagt et eneste positivt ord om United etter at han dro.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det er sant.

Jeg skrev det der fordi jeg ble meget overrasket over at han av alle i studio for ITV mener at det der var rødt.

Han har stort sett tatt parti mot United i dei fleste situasjonar når han er pundit i studio. Han kan skryte av klubben i intervju og sånn, men når situasjonar skal evaluerast så tar han nesten alltid parti mot sin gamle klubb.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Emils er dessverre eit tapt kapittel og eg anbefaler stort sett folk flest om å finne fram ignorer-knappen. Det er det einaste som hjelper mot den sjukdomen.

Jeg skriver den der på affekt da du vanligvis er en meget fair fyr (så vidt jeg kan huske), men det er litt unødvendig å skrive slikt uansett hvor uenig du er med noen.

Jeg skjønner at det er mange følelser i sving akkurat nå dog.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan er det overraskende? Keane har ikke sagt et eneste positivt ord om United etter at han dro.

Det er nytt for meg i såfall, da jeg pleier å se norske tv-sendinger og ikke følger United sine kamper med mindre det er slike kamper som i kveld, jeg bare syntes det var veldig.. bisart, som nøytral supporter med tanke på hvem han er.

Han har stort sett tatt parti mot United i dei fleste situasjonar når han er pundit i studio. Han kan skryte av klubben i intervju og sånn, men når situasjonar skal evaluerast så tar han nesten alltid parti mot sin gamle klubb.

Kanskje han liker å gå mot strømmen?

Han er jo ikke akkurat en som er redd for å skaffe seg negativ oppmerksomhet..

Endret av Snurreleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Chelsea-fansen her inne i kveld ser rett og slett ut til å ha mista fullstendig det lille vett som fantes, med nokre svært få hederlege unntak. Aleks: Aldri i verden om han hadde fått raudt i den situasjonen. Han held handa framom hovudet og at den blokkerer ballen vil kanskje kunne føre til straffe, men raudt? Nei. Det ville vere å dra strikken vel langt.

Det raude kortet til Nani er fullstendig bak mål. Frå enkelte vinklar ser det sjølvsagt ikkje bra ut, men han har blikket på ball og ville tatt den ned på lissa om ikkje han hadde truffe ein motspelar. Uheldig og skal ha gult kort, men raudt er fullstendig bak mål. Emils er dessverre eit tapt kapittel og eg anbefaler stort sett folk flest om å finne fram ignorer-knappen. Det er det einaste som hjelper mot den sjukdomen.

Kan godt være. Selv synes jeg det ser ut som at den hadde gått forbi hånda hans og inn i mål om han ikke hadde hatt armene der.

Før kampen håpet jeg at det beste laget vil vinne, men håpet mest på RM pga Mourinho. Men når alt dette skjer greier jeg ikke noe annet enn å smile etter alle de gangene United har fått avgjørelser til sin fordel og de lirer av seg drit som det bare er ekstra deilig å vinne sånn og at de sikkert hadde scoret uansett. Vanskelig å finne sympati til dere og det tror jeg det er flere som er enig i. Men mange her ser jo bare på CL som en bonus uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skriver den der på affekt da du vanligvis er en meget fair fyr (så vidt jeg kan huske), men det er litt unødvendig å skrive slikt uansett hvor uenig du er med noen.

Jeg skjønner at det er mange følelser i sving akkurat nå dog.

Men ... det er jo sant det han skriver!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kan godt være. Selv synes jeg det ser ut som at den hadde gått forbi hånda hans og inn i mål om han ikke hadde hatt armene der.

Før kampen håpet jeg at det beste laget vil vinne, men håpet mest på RM pga Mourinho. Men når alt dette skjer greier jeg ikke noe annet enn å smile etter alle de gangene United har fått avgjørelser til sin fordel og de lirer av seg drit som det bare er ekstra deilig å vinne sånn og at de sikkert hadde scoret uansett. Vanskelig å finne sympati til dere og det tror jeg det er flere som er enig i. Men mange her ser jo bare på CL som en bonus uansett.

Cl ville vore ein bonus, ligaen er heldigvis første prioritet for der tar det lenger tid å verte vekkdømte. Det er jo kjekt av Chelsea-fansen er så ivrige på å påpeike dommarfeil, sidan det ikkje akkurat har stått på dommarhjelp på brua når United har vore på besøk. Det er greit å godte seg over United-fansen, men det kan også vere formålstenleg å sjå lenger enn sin eigen nasetipp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Roy Keane sier det er rødt, så er det vel rødt ..Og som Emils sier vi har hørt mye ræll fra andre når Chelsea disktures..Men uansett kjipt når det er dommern som avgjør kampen, vi vet alt om det der..så i feel yaa..Og Mourinho legger vel igjen en jobbsøknad når hn forater Old Trafford ikveld..

Lenke til kommentar

Sitter å synes det er flott med den utvisningen fordi det "åpner" kampen". Virker på meg som om de fleste rundt forbi(nøytrale supportere) synes det ødelegger mer enn det skaper spenning og "nerve". Men han sier vel strengt tatt aldri noe fornuftig. Fjørtoft er like ille forresten.

Lenke til kommentar

Hadde effektiviteten vært på topp hadde ikke vi røket i dag. En god (om enn usportslig) Diego Lopez og elendige avsluttere hindret avansement minst like mye som dommeren. Når det er sagt hadde dommeren en horribel kamp og gjorde gigantiske feil i begge ender. Synd at et såpass stort oppgjør skal bli ødelagt av fløyteblåseren.

Håper vi makulerer Chelsea om noen dager. Er det noe som tenner spillerne må det jo være kamper som dette.

Lenke til kommentar

Sitter å synes det er flott med den utvisningen fordi det "åpner" kampen". Virker på meg som om de fleste rundt forbi(nøytrale supportere) synes det ødelegger mer enn det skaper spenning og "nerve". Men han sier vel strengt tatt aldri noe fornuftig. Fjørtoft er like ille forresten.

Bratseth og Fjørtoft er vel begge meget pussige typer, og sier veldig mye som bekrefter inntrykket man sitter med om at ingen av de egentlig tenker over hva de sier.

Fjørtoft får vel sønnen sin til å skrive triviaen han kommer med, betaler han vel også for det om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...