Schneiderlin Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=BWf1sJFUxMc Fuck you dritt dommer 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Meh, skuffet. Aner ikke om kortet er feil eller ikke. Teknisk sett kan det forsvares under farlig spill, men dommeren kunne da gjerne fått lov til å bruke litt skjønn når han ser situasjonen. Synes likevel det er rart at Ramos får holde på slik som han gjør, og mener vi ble snytt for straffe helt på slutten der han regelrett spenner ned Evra (?) uten å være i nærheten av ballen. Uansett ikke den verste smellen vi kunne godt på. ¡Hala Madrid! resten av turneringen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Roy Keane sier han syns det var en korrekt avgjørelse 3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Burde vært rødt på Rafael og straffe, så det går opp i opp. Korrekt. Var usikker på om det faktisk var hands, men bildene er klare og viser tydelig at ballen blir hindret fra å gå i mål. Forstår godt frustrasjonen og det var mye dårlig dømming der ute. Supporterne støttet hvertfall. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Keane mener det er rødt. Roy.... Keane. Roy "tofots-takle Haaland med vilje" Keane. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Chelsea-fansen her inne i kveld ser rett og slett ut til å ha mista fullstendig det lille vett som fantes, med nokre svært få hederlege unntak. Aleks: Aldri i verden om han hadde fått raudt i den situasjonen. Han held handa framom hovudet og at den blokkerer ballen vil kanskje kunne føre til straffe, men raudt? Nei. Det ville vere å dra strikken vel langt. Det raude kortet til Nani er fullstendig bak mål. Frå enkelte vinklar ser det sjølvsagt ikkje bra ut, men han har blikket på ball og ville tatt den ned på lissa om ikkje han hadde truffe ein motspelar. Uheldig og skal ha gult kort, men raudt er fullstendig bak mål. Emils er dessverre eit tapt kapittel og eg anbefaler stort sett folk flest om å finne fram ignorer-knappen. Det er det einaste som hjelper mot den sjukdomen. 6 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ramos er jo den største kuken i historien. Han driver med bryting til tider, spenner folk rett ned, dommeren bare ser en annen vei. Hadde akseptert å ryke ut mot et bedre lag, idag ryker det beste laget ut. Synd for fotballen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Mourinho er herlig ærlig. For en mann. Yepp og er rask med å byttene sine, venter ikke til 80min.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Mourinho er herlig ærlig. For en mann. Eller så bare smisker han? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Keano er blitt en hater. Han er en trist liten mann... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 For meg virka det som Mourinho nesten trolla litt i det intervjuet, evt vil være på godfot med United-fansen mtp eventuell jobb i fremtiden. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Keane mener det er rødt. Roy.... Keane. Roy "tofots-takle Haaland med vilje" Keane. Det morsomme er jo at han sier det er farlig spill. På hans tid hadde han vel strengt tatt sånne situasjoner ukentlig i Premier League. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Mourinho med jobbsøknad, eller? Herlig fyr! Uansett, fy faen dere ble bortdømt. Soleklar straffe når Lopez prøver å drepe Vidic også. Bommer jo helt på ball. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Emils er dessverre eit tapt kapittel og eg anbefaler stort sett folk flest om å finne fram ignorer-knappen. Det er det einaste som hjelper mot den sjukdomen. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Keano er blitt en hater. Han er en trist liten mann... Han har dog et poeng i at det ikke har noe betydning om det er med vilje eller ikke, farlig spill er farlig spill. Er ikke mange røde kort som gies hvor intensjonen er å skade, eller risikere å skade spilleren. Ikke at jeg er enig i at det er et rødt, jeg er veldig i grenseland, og forstår begge sider veldig godt. Glad jeg ikke dømte. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Emils. Skrevet 5. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. mars 2013 Chelsea-fansen her inne i kveld ser rett og slett ut til å ha mista fullstendig det lille vett som fantes, med nokre svært få hederlege unntak. Aleks: Aldri i verden om han hadde fått raudt i den situasjonen. Han held handa framom hovudet og at den blokkerer ballen vil kanskje kunne føre til straffe, men raudt? Nei. Det ville vere å dra strikken vel langt. Det raude kortet til Nani er fullstendig bak mål. Frå enkelte vinklar ser det sjølvsagt ikkje bra ut, men han har blikket på ball og ville tatt den ned på lissa om ikkje han hadde truffe ein motspelar. Uheldig og skal ha gult kort, men raudt er fullstendig bak mål. Emils er dessverre eit tapt kapittel og eg anbefaler stort sett folk flest om å finne fram ignorer-knappen. Det er det einaste som hjelper mot den sjukdomen. Et ord: latterlig. Dere tåler faen ikke å få tilbake når dere sitter på andre siden av hva dere pleier. Gjør hva du vil, jeg gir faen. Det viser bare hvor smålig du er med slike kommentarer. 13 Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dusør på dommeren anyone? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det morsomme er jo at han sier det er farlig spill. På hans tid hadde han vel strengt tatt sånne situasjoner ukentlig i Premier League. Hehe, det er sant. Jeg skrev det der fordi jeg ble meget overrasket over at han av alle i studio for ITV mener at det der var rødt. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 "The best team lost." - Mourinho Var vel mer en jobbsøknad en noe annet De var bedre fra rundt målet sitt og til pause, etter det var det jevnt og ventet litt på et RM mål. Så kom utvisningen som kan diskuteres. Sånn bob bob kamp, begge lag skulle hatt straffe, Rafael redder ballen med armen på streken etc. Hadde ikke vært uenig i seier uansett hvem som vant 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Tykerjævel. Satser på blokade av alle avganger til Tyrkia fra Manchester. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå