Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Real Madrid

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir suspansjonar i massevis for United-spelarane her i dag. Dommar øydelegger fullstendig kampen, øydelegger eit av høgdepunkta denne sesongen. Tap for Real kunne eg tolerert greit, å tape under slike omstende og samstundes få ei sånn anledning øydelagt på ein sånn måte, det er berre trist.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke den gifen gir riktig bilde av situasjonen

Hadde Nani fått no advarsel før denne situasjonen? for meg så ser det ut som at rødt kort er greit, knottene inn, foten han kommer inn med er i jo skulder/hode høyde..Men dette er surt assa hvis det ikke skulle vært rødt kort, foranda jo kampbildet helt virka det som, 2kjappe mål etter det røde kortet..

Men ikke vær sure PL tittelen er deres i år..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ut ifra den gif'en er det jo soleklart rødt kort - ligner litt på de jong i vm. Om nani vet hvor spiller x er eller ikke betyr vel lite? Man kan jo bruke det samme argumentet i handsituasjoner, ja men man er jo født med to armer, og en plass må man vel ha de - og jeg visste ikke at spiller x gikk for skudd så jeg fikk ikke tid til å trekke armene inn. Unnskyldning at jeg visste ikke at hvor x eller y var\gjorde, tror jeg blir litt tyn, man ser støtt og stadig at straffer blir dømt på hands som ikke akkurat er med vilje.

Egentlig umulig å bli klok på, før alle dommere følger samme retningslinjer.

Ved første øyekast vil jeg si rødt kort kan forsvares, men du verden den ser billig og kontroversiell ut. Nitrist med slike episoder i en så stor og viktig kamp.

Burde vel blitt dømt rødt kort og eller straffe på handsen i bildet der ? Mest sannsynlig ikke viljehands, men spiller det noen rolle ?

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...