Emils. Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Få lag som fortjener dette mer enn United. 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Driver og drøyer tid på overtid når de er to mål foran og en mann mer på banen. For et lag. Ta det som et kompliment, så redde er de. Edit: Men ja, kan ikke tenke meg hvor surt det er. Endret 5. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det der var flaut av Rio.... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Lol @ Ferguson og Rio Forstår det godt, lukter dommerkorrupsjon her. Endret 5. mars 2013 av OKMarius Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Blir suspansjonar i massevis for United-spelarane her i dag. Dommar øydelegger fullstendig kampen, øydelegger eit av høgdepunkta denne sesongen. Tap for Real kunne eg tolerert greit, å tape under slike omstende og samstundes få ei sånn anledning øydelagt på ein sånn måte, det er berre trist. 1 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Få lag som fortjener dette mer enn United. Synes du egentlig bare kan holde kjeften din ikveld 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hoho. Storkoser meg med tv-bildene av Fergie og Rio. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Få lag som fortjener dette mer enn United. Don't kick a man when he's down.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Hahahaha. For noen reaksjoner. Stiller med reservene i neste års Champions League. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Synes du egentlig bare kan holde kjeften din ikveld Haha ikke faen eller. Det her er så deilig. United bortdømt på OT. 6 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Synes du egentlig bare kan holde kjeften din ikveld Ikke bry deg. Mange her inne som ikke har andre gleder. Bare å overse dem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Burde vært rødt på Rafael og straffe, så det går opp i opp. 6 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Synes ikke den gifen gir riktig bilde av situasjonen Hadde Nani fått no advarsel før denne situasjonen? for meg så ser det ut som at rødt kort er greit, knottene inn, foten han kommer inn med er i jo skulder/hode høyde..Men dette er surt assa hvis det ikke skulle vært rødt kort, foranda jo kampbildet helt virka det som, 2kjappe mål etter det røde kortet.. Men ikke vær sure PL tittelen er deres i år.. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Ut ifra den gif'en er det jo soleklart rødt kort - ligner litt på de jong i vm. Om nani vet hvor spiller x er eller ikke betyr vel lite? Man kan jo bruke det samme argumentet i handsituasjoner, ja men man er jo født med to armer, og en plass må man vel ha de - og jeg visste ikke at spiller x gikk for skudd så jeg fikk ikke tid til å trekke armene inn. Unnskyldning at jeg visste ikke at hvor x eller y var\gjorde, tror jeg blir litt tyn, man ser støtt og stadig at straffer blir dømt på hands som ikke akkurat er med vilje. Egentlig umulig å bli klok på, før alle dommere følger samme retningslinjer. Ved første øyekast vil jeg si rødt kort kan forsvares, men du verden den ser billig og kontroversiell ut. Nitrist med slike episoder i en så stor og viktig kamp. Burde vel blitt dømt rødt kort og eller straffe på handsen i bildet der ? Mest sannsynlig ikke viljehands, men spiller det noen rolle ? Endret 5. mars 2013 av Everket 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Man kan krangle som man vil om det røde kortet. Selv må jeg innrømme at det så stygt ut der han kommer med knottene rett inn. Hadde vært horribelt stygt om han hadde truffet bare bittelitt høyere Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Mourinho er herlig ærlig. For en mann. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 "The best team lost." - Mourinho 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Veldig ydmyk Mourinho. "The best team lost, we didn't deserve it and I'm not talking about the decision because I'm not sure about it". Endret 5. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
metyo Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg kommer fra en nøytral side og må si at United spilte trolig bedre en Real før kortet.. Etter det så var de psykologisk døde. En virkelig ufortjent avansament for Real. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå