Tåkefyrste Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Både welbeck og Giggs har storspilt. Så rull inn. Jeg ruller verken inn eller ut. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Streamen jeg så på døde. Den Filmon saken. Hm. Ikke optimalt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg skjønner frustrasjonen din, men at de alltid ødelegger er vel litt å ta i, men igjen, skjønner frustrasjonen. Ja, nei mener ikke som i hver kamp. Men det finnes vel sikkert ingen mesterskap der ikke dårlige dommeravgjørelser har gjort at kampen snus og et lag ryker ut. Sitter ikke på noen statistikk, men det skjer alt for ofte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Streamen jeg så på døde. Den Filmon saken. Hm. Ikke optimalt. Mange om beinet, må bare være tålmodig. Ja, nei mener ikke som i hver kamp. Men det finnes vel sikkert ingen mesterskap der ikke dårlige dommeravgjørelser har gjort at kampen snus og et lag ryker ut. Sitter ikke på noen statistikk, men det skjer alt for ofte. Der er jeg enig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke akkurat som om det var vanskelig å ikke gjøre feil i den situasjon. Gult kort, spill videre. Hadde ikke gjort noe om en eller annen hadde slått fyren dønn i bakken etter kampen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Har penger på Vidic-mål og 2-2 sluttresultat. GOGO! Endret 5. mars 2013 av OKMarius Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Young inn. Komikveld. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hvorfor vente med å ta det siste bytte? Kagawa for en forsvarsspiller. ALL IN Endret 5. mars 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Faen så fort klokka går da!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Man Utd må nå til helvette å fylle opp boksen! Faen for en redning! Kom igjen nå Man Utd! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 FAEN FAEN FAEN FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Verste er jo at United skapte flere farligheter enn RM gjorde før utvisningen. Kjenner han dommeren skal være glad han ikke er i nærheten nå... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hadde United hatt vanleg effektivitet i løpet av desse to kampane så hadde det snart vore tosifra. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har ikke sett alle Real kampene, men har sett en del og der har han ikke imponert meg veldig, men det har nok med at han ikke har en så viktig rolle da det finnes bedre og spillet blir bygget rundt Ronaldo. Håper han fortsetter utviklingen og kanskje etablerer seg i start 11ern. Nei han har ikke spilt opp mot sitt beste av det lille jeg har sett, men han er definitivt best som en litt dyptliggende playmaker som blir med fremover. Som vi så i sted, han kan også skåre mål ut av ingenting. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Sitter å leser på vglive, lurer på følgende: Nani sitt røde kort? Riktig? Khedir sin hands? Var han innenfor 16metern? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nani sitt røde kort: Feil. Skulle vært gult, Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Sitter å leser på vglive, lurer på følgende: Nani sitt røde kort? Riktig? Khedir sin hands? Var han innenfor 16metern? Khedira hadde henda bak ryggen om vi tenker på samme situasjon, traff han i armen, ingen hands etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Khedir sin hands? Var han innenfor 16metern? Overhodet ikke hands. Mannen er født med armer, ikke hans feil at de er montert der de er. (Der alle andre har montert armer) 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Sitter å leser på vglive, lurer på følgende: Nani sitt røde kort? Riktig? Khedir sin hands? Var han innenfor 16metern? Døm selv. I mine øyne er et gult kort mer riktig, men kan skjønne at dommer fort kan gi rødt der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå