The Hoff Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tror egentlig ikke han er så sprø, han er bare sykt klønete. Minner meg litt om Rafael tidligere, druser inn i hver eneste duell, slikt blir det smeller av. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Han lærer, men er vel ute mot Madrid. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Enda lenge til kamp, men her er min XI atm. de Gea - Soleklart førstevalg, med matchvinner-redninger i bortemøtet. Rafael - Ikke en heldig kamp i bortemøtet, håper han kan heve seg her. Rio - Solid forige kamp, bankers. Vidic - Trenger hodestyrken hans mot Ronaldo. Evra - Buttner ikke god nok. Carrick - Selvskreven. Cleverley - Jones sansynligvis ute. Nani - Vis at du kan holde nivået fra i går over flere kamper, nå. Rooney - Banens dårligste i bortemøtet, men fortsatt selvskreven. Kagawa - Beste alternativ på venstre atm. RvP - Gidder jeg ikke utdype engang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Enig med Points, men føler det blir litt lite dekning på høyresiden med Rafael og Nani. Flytt portugiseren til venstre og få inn en som kan stoppe Ronaldo på høyresiden. Usikker på Valencia, synes han kunne gjort det bedre på målet til Reading i går. Jones blir et enormt savn. Hvor kommer Rooney til å spille? Håper han får starte sentralt. Wazza blir ufattelig begrenset når han blir misbrukt på kanten. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) og få inn en som kan stoppe Ronaldo på høyresiden. Not possible. *Edit* Denne posten var hovedsaklig for å få tråden i "mine innlegg" Endret 20. februar 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har sett bildet over, men jeg finner ikke noe på at han er ute med skade? 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) De fleste bookmakerne setter United som nr 5 til å vinne CL i år. Jeg er uenig, jeg mener vi i øyeblikket er på delt nr 1 som favoritter med Bayern. Endret 21. februar 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Bayern favoritt til å vinne CL? Jeg tørr påstå at Barca fortsatt er favoritter, foran Real Madrid og Bayern. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Barca skal få det tøft om Milan har gjort hjemmeleksa si og studert hvordan Barca har røket i CL de siste årene. United er favoritter til å gå videre foran Real. Manchester United's Wayne Rooney also ruled out of Saturday's match at QPR #SSN Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 De fleste bookmakerne setter United som nr 5 til å vinne CL i år. Jeg er uenig, jeg mener vi i øyeblikket er på delt nr 1 som favoritter med Bayern. Seriøst? Jeg har ikke et lite håp en gang. Bayern, Juventus eller AC Milan. Tror faktisk United ryker ut allerede mot Real Madrid. Bayern favoritt til å vinne CL? Jeg tørr påstå at Barca fortsatt er favoritter, foran Real Madrid og Bayern. Temmelig søkt å ha Barcelona som favoritter etter i går. Selvsagt kan de slå Milan med mer enn to mål hjemme, men det er ikke veldig sannsynlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 2 mål er ingen umulighet på Camp Nou. Milan er det ikke det laget de engang var. I går var de gode og Barcelona klarte kun 1 skudd på mål. At ting vil være annerledes på Camp Nou, altså at Milan vil ligge bakpå vil gjøre at Barcelona vil ha mye ball. Ingen umulighet, men Barcelona har mye å gå på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Ikke faen om Barca er favoritter etter gårsdagen. Scorer Milan ett, da må Barca ha FIRE for å gå videre. Det alene er nok til å ikke gi dem favorittstempelet per dags dato. Med det sagt, hvis de greier å komme seg videre etter gårsdagen, da vil de igjen bli sett på som favoritter. Per dags dato tror jeg: 1. Bayern 2. Real 3. Barcelona 4. Dortmund/Juventus 5. PSG/Milan Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 United altså ikke blandt topp 7 i Europa? Jesus christ. Un-believe-it-able. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Kun åtte lag skal til kvarten. United er dessverre ikke ett av disse. Da er det vanskelig å komme blant de 7 beste. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Dere i denne anti-jinxe-gjengen her bør seriøst i gruppeterapi. 7 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Sier han som startet finalekamptråd til Barca-United to måneder før selve finalen fordi "mine" kamptråder hadde en forbannelse hengende over seg. Oh the irony! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Haha, det kan jeg ikke huske. Jeg er uansett helbredet. Poenget mitt står uansett. Endret 21. februar 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jinxing er for korgutter og skolepiker. United er absolutt på topp3 og har allerede et jævlig bra utgangspunkt før hjemmekampen mot Real Madrid. 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 At du setter PSG foran United synes jeg er merkelig. Laget har kun enkeltspillere. Ikke noe kollektiv lag innsats. United har ett flott utgangspunkt mot Real Madrid. Men fotball er fotball, alt kan snus på 10 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå