Brotato Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 De Gea må seriøst roe seg ned med de der kontringene. Regner med at det er det som er planen, og synes den har fungert veldig bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Man Utd imponerer meg som bare faen i kveld. Tror de tar denne. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Moro å se Kaka igjen, tror ikke jeg har sett spille siden han herjet mot oss i Milan. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Synes United har vært best i første omgang. Og Giggs har vært veldig god. Fortsetter vi slik som dette, så tar vi det. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 United ser ut til å ha god kontroll, som forventet. Typisk spanjoler å slite mot godt organiserte engelske lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Regner med at det er det som er planen, og synes den har fungert veldig bra. Altfor kjappe igangsettinger for min smak. Meget mulig at det er planen, men jeg føler at vi kan ta det bittelitt med ro. Frykter Real på kontring. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 United har virkelig gjort jobben i denne første omgangen. Ser på det som et stor pluss at Di Maria måtte ut med skade/stekk, i tillegg synes jeg ikke Ronaldo har hatt helt dagen enda så får håpe det fortsetter slik! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 - Jeg kan ikke fatte at @WayneRooney ikke starter i kveld!!! skriver Colleen Rooney på Twitter, som dermed indikerer at uttaket også kom overraskende på husbonden. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Imponert over innsatsen til Giggs til nå, men det spørs hvor lenge han holder ut. Tipper han bytter med Rooney på rundt 70 min. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette kan faktisk være et genitrekk. Giggs har nå gjort jobben i 45 min. Si han byttre ut rundt det 70 min. Da har RM løpt og slitt i 70 min, mens en duggfrisk Rooney kan løpe RM i senk de siste 20-30 minuttene. Dette kan bli bra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Rooney kan absolutt bli jokeren, ja. Satser på at han er skikkelig gira også. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Altfor kjappe igangsettinger for min smak. Meget mulig at det er planen, men jeg føler at vi kan ta det bittelitt med ro. Frykter Real på kontring. Føler det hjelper veldig å få press på Reals tredjedel med en gang etter utspark. Vi har vel beholdt ballen på 2/3 utspark, og den siste gangen holdt den på å sprette helt inn i bakrom. Redd for at Real kontrer på utsparkene? Hvis de vinner første duell har vi hele laget på riktig side. Hvis vi beholder ballen ventes det som oftest på resten av laget, og det blir som ett etablert angrep hvor vi starter langt inne på Reals halvdel Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Reaaaaaaaal! I feil mååååååål! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 JAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! OGSÅ ER DET KUKEN RAMOS AV ALLE!!!!!!!!! UNITED UNITED UNITED!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå