archanios Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Welbeck har vel stort sett gått på duracell når han har vore innpå. Må likevel vere meir kvalitet og ikkje berre kvantitet i det han gjer utpå der i dag. Og så spørs det om han spelar i midten, eller om det er ein slags 4-3-3 der han spelar på venstresida. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 HYPED!!! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uY7pymdB5ec 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvilken engelsk kanal går den på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Hvilken engelsk kanal går den på? ITV. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Giggs blir å putte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 ITV. Da får jeg ofre tysk superfotball for litt bank av United Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Stå ute i iskald vind på ei øde fotballbane i distriksnorge er ikkje den beste oppladninga til kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Da får jeg ofre tysk superfotball for litt bank av United Den dagen United går ut av CL er jo årets høydepunkt for scouserne, så be my guest. Stå ute i iskald vind på ei øde fotballbane i distriksnorge er ikkje den beste oppladninga til kamp. Hva er jobben din? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Journalist for tida. Hvem spiller? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Ingen. Lagde reportasje om at spelarar frå det litt større laget i området er ute for å ha treningar med ungdomslaga til nokre naboklubbar. Nervøs og fryser noko jævlig. Ikkje god kombo. Heldigvis komt meg innendørs. Snart på tide å reise heim. Endret 5. mars 2013 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Toten-folka skriver ikke på nynorsk. Tror arch er fra Ålesund. Ingen. Lagde reportasje om at spelarar frå det litt større laget i området er ute for å ha treningar med ungdomslaga til nokre naboklubbar. Nervøs og fryser noko jævlig. Ikkje god kombo. Heldigvis innendørs. Såpass ja. Rett kveld du valgte å gjøre det på. Endret 5. mars 2013 av Latias Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Du har nådd maks antall enheter.... Nå må eg vente på kunderservice, som aldri svarer!!!... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ålesundera skrive stort sett ikkje på nynorsk, eller veldig dårleg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ooog jeg rakk akkurat hjem til kampen, lykke. LET'S DO THIS!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Var ikke Bieber Chelsea-supporter? Nå har han bytta til United pluss Real-skjerf... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå