Gå til innhold

Ny PC primert til Gaming

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser det er ekstremt mye tråder på forumet om akkurat dette emnet men fant ikke noen som helt så ut som mitt sett med deler.

Så jeg håper det er noen proffer hær inne som kan se over mitt oppsett og fortelle meg om det er noe jeg burde kutte ned på og kanskje legg på noe annet for at jeg skal skal få maks ytelse av maskinen.

Jeg er en litt FPS freak så satser på å score max ut av ca.10-12k som jeg klarer.

Hær er oppsettet jeg hittil har kommet fram til.

http://img109.imageshack.us/img109/3263/gamingpc.jpg

Hadde satt stor pris på om noen kunne guidet meg litt.

Tenker at hovedkortett er i dyreste laget og kanskje skulle invistert pengene i noe annet.

Håper på Svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kveld. :)

Noe grunn til at du har valgt komplett? Dustinhome.no er noe billigere(og forsåvidt en kjempe nettbutikk), så det er mulig å spare en tusenlapp på å bestille derfra:)

Oppsettet ser greit ut - men du har ikke behov for 16gb ram til spilling, ville lagt mer penger i PSU, en HX eller iallefall TXv2 fra Corsair.

Hovedkortet var i dyreste laget. Trenger du virkelig alle de tilkoblingsmulighetene som er der?

Hvis nei, så fungerer alle P8Z77-V kortene bra.

Og til slutt, så er det vell Samsung og Intel du burde satse på av SSD.

Endret av Snotty
Lenke til kommentar

Mtp at det er til gaming: du kan kutte ned til 8gb minne. Du kan alltids gå for en rimeligere CPUkjøler som feks Hyper 212. Ville gått for en annen PSU enn CX serien til Corsair: Se på TX-M eller HX i stedet.

Ville personlig gått for Intel 335 på SSD siden, Intel har et rykte for stabilitet.

Enig med Sapphire Ghz Edition.

Rent ytelsesmessig innenfor budsjettet ditt så har du funnet et godt oppsett :)

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...