Gå til innhold

Snus

morfar

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har en god idè.. Ikke bruk snus! Det er jo så innihelv*te stygt! Hvis dere tror damer liker folk som snuser, er dere enten ignorante; eller så omgås dere med jenter som er relativt..twisted.. :wink:

Hvem sier at vi snuser for å imponere damer? Doh! :shrug:

Dere snuser fordi.. dere IKKE vil ha damer i livene deres? (Nei, dere trenger ikke ta dette bokstavelig talt..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AOT er det mindre viktig hva damene synes om hva vi gjør! Snus er sweet nok d, vanlig da selvf. Men tenk hvor mye mer digg d må ha vært før da de putta glasskår i den :lol: Det MÅ ha gitt en syk nytelse, nesten som intravenøst.

BTW hvorfor kan ikke damer legge til side utseende en gang i blant og gi ****** om jeg har snus i kjeften??? (Har dame som misliker sterkt når jeg snuser)

Lenke til kommentar
Hey, jeg har en god idè.. Ikke bruk snus! Det er jo så innihelv*te stygt! Hvis dere tror damer liker folk som snuser, er dere enten ignorante; eller så omgås dere med jenter som er relativt..twisted.. :wink:

Jeg tror ikke det er noen som snuser for å trekke damer (kanskje med unntak av mannfolkene i noen svenske avsidesliggende småbygder) , på samme måte som ingen menn spiser bamsemums, klør seg selv i skrittet eller fiser høylydt for å trekke damer. Det er eksempler på ting menn gjør fordi det er godt, uten at det fins noen seksuelle undertoner, kanskje med unntak av fisingen :-?

Lenke til kommentar
Snus er noe svineri.... Syntes dere at det er så fordømte godt at dere bare må snuse eller gjør dere det bare for å tøffe dere????

Snus er godt! Ferdig arbeid!

I begynnelsen snuser en vel fordi det skal være så tøft! Ja ufattelig tøft å stå der grønn i trynet mens snusen renner nedover tenna!!

Etterhvert blir det rett og slett godt å snuse. Etter middag er fin tid å ta en snus.

Lenke til kommentar

[quote name="morfar"

Jeg tror ikke det er noen som snuser for å trekke damer (kanskje med unntak av mannfolkene i noen svenske avsidesliggende småbygder) ' date=' på samme måte som ingen menn spiser bamsemums, klør seg selv i skrittet eller fiser høylydt for å trekke damer. Det er eksempler på ting menn gjør fordi det er godt, uten at det fins noen seksuelle undertoner, kanskje med unntak av fisingen :-?[/quote]

Bamsemums tviler jeg på at avstøter jenter ;)

Når vi er på fest, gode venner, både gutter & jenter, uansett hva vi drikker(pils, rusbrus, 96, for å ta noen ytterpunkt) så har vi en tradisjon med å ha en svær bolle bamsemums på bordet. Det er genialt. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Man behøver ikke å legge kaka midt under nesa, m.m. man er redneck.

Det er nesten umulig å se at noen snuser når de legger kaka på siden. Dessuten gir ikke snus dårlig ånde...

Riktig. Er det jeg også mente med posten på forrige side. Putter man klumpen på siden og en ikke så veldig stor så ser man ikke at folk snuser.

Så hvis folk ikke ser det så kan man vell ikke klage?

Micro: Spytter alltid mine i søppla. Bleier også. Og jeg er ikke alene over de jeg kjenner til som snuser.

Lenke til kommentar

Hva har dere imot snus, synes dere det er bedre at vi RØYKER istedet kansje?

Tror ikke det gitt, er GLAD for at jeg gikk over til snus, kjenner det godt på kroppen at jeg har blitt i bedre form og det STINKER ikke sur røyk av meg lengre.

Mere penger til overs ble det også gitt ;)

Lenke til kommentar

enig at det blir digg med helsesnus!

men om 1 1/2 mnd. skal jeg til sverige, må nok kjøpe good-old-fashioned-general til noen kompiser da ja :D

selv skal jeg nok kjøpe noe litt mer rafinert, göteborg blå rapè tror jeg den heter, den er meget godt og smaker mye bedre enn general :woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

God nyhet til alle dere "feilkjøpere":

3-1-5-prod_shot.jpg

General har lansert en ny kolleksjon snusbokser til glede for oss alle :D

"General White Portion är dessutom utrustad med ett helt nytt lock med plats för använda portionspåsar. Praktiskt på bussen eller på bio när du inte har en papperskorg till hands."

Får nesten lyst til å gå over til porsjon.

Hva er greia med at vi nordmenn får plastbokser, mens resten får papp? Papp er mye bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...