morfar Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvorfor er dåsene til general bakesnus og porsjonsnus så og si identiske?? Har mange ganger kjøpt porsjonsnus ved feiltakelse fordi jeg ikke kom på å sjekke om det stod et lite "portion" på siden. (ja jeg vet at porsjonsnusendåsen er mye lettere, shit happens) Syns det er på høy tid at porsjonsnusen får en annen farge enn den originale, f.eks rosa!? Lenke til kommentar
alos Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 støtter deg 110%, gjort samme tabbe flere ganger selv om jeg ikke snuser til vanlig. Er #%"& surt å sitte med bleie når man seff skulle ha bake. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Har du fått ei dåse med "Hamster-bleier", bestefar? Det er nedtur! Helt enig i at de dåsene skulle vært gule eller rosa. Det er viktig å kjenne på vekta. Men jeg tror de porsjons-dåsene har fått et ekstra lokk på toppen. I hvert fall de som man får i Sverige. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg liker Porsjon best jeg. Er så slit og pakke og slike ting. Man får mindre ,men er man på lan eller noe slikt er det mye renere og enklere med 2porsjoner (teposer). Så synes det er bra jeg ,men man kjenner det svir mer når man pakker en lefse da.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hehe, prøvde snus for andre gang i mitt liv i sted, var digg! Selvom det er litt slit med reggis da Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hehe, prøvde snus for andre gang i mitt liv i sted, var digg! Selvom det er litt slit med reggis da Ikke nok med at Reggis ser bra ut når man smiler , eller snus... men å blande snus, reggis og kansje noen brødsmuler... Mhm... :o kvalmt.... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Husker eg svelgte heile snusen under ei heildagsprøve. Ikkje å anbefale. Blei ganske svimmel og kvalm. :-? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Husker eg svelgte heile snusen under ei heildagsprøve.Ikkje å anbefale. Blei ganske svimmel og kvalm. :-? tror jeg på Bare snusa et par ganger jeg og kun når jeg har vært drita. ikke flink til å bake så det smuldrer litt.. svelge små snusklumper sammen med pils = grønn i trynet! Enig at bleiesnusen burde vært en annen farge,eller med farget bånd rundt boksen feks.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hey, jeg har en god idè.. Ikke bruk snus! Det er jo så innihelv*te stygt! Hvis dere tror damer liker folk som snuser, er dere enten ignorante; eller så omgås dere med jenter som er relativt..twisted.. :wink: Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 nvoetfiv: Jeg snuser ikke først og frems for at damene skal like meg. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 nvoetfiv: Jeg snuser ikke først og frems for at damene skal like meg. Kan ikke helt se for meg at det har med den gode helsa man får, heller.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 mye bedre å ikke kjøpe snus i det hele tatt sån som meg. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Tjue ting som jeg foretrekker at mine medmennesker gjør i stedet for å snuse (ikke prioritert rekkefølge): - røyke sure sokker i vannpipe - skyte heroin forran øynene på små barn - voldta husdyr - stemme FrP - selge skinnet før bjørnen er skutt - banne i kirken - kaste opp på kino - rane rullestolbrukere - dø - praktisere satanistisk offerritualer - synge fotballsanger på overfylt nattbuss - harselere med svake grupper i samfunnet - intervjue Wenche Myhre i beste sendetid på TV - forklare sin interesse for det nederlandske kongehusets sexliv - tisse utover gulvet på offentlige toalett - gå over bekken etter vann - forfekte individets rett til å forsvare sitt hjem med automatvåpen - spise brennmaneter - kaste glasskår på stranden - se på jack ass Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 - synge fotballsanger på overfylt nattbuss DER gikk du for langt! ikke noe er verre en drita folk som synger fotballsanger på overfyllt nattbuss!!! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Tjue ting som jeg foretrekker at mine medmennesker gjør i stedet for å snuse (ikke prioritert rekkefølge): - røyke sure sokker i vannpipe - skyte heroin forran øynene på små barn - voldta husdyr - stemme FrP - selge skinnet før bjørnen er skutt - banne i kirken - kaste opp på kino - rane rullestolbrukere - dø - praktisere satanistisk offerritualer - synge fotballsanger på overfylt nattbuss - harselere med svake grupper i samfunnet - intervjue Wenche Myhre i beste sendetid på TV - forklare sin interesse for det nederlandske kongehusets sexliv - tisse utover gulvet på offentlige toalett - gå over bekken etter vann - forfekte individets rett til å forsvare sitt hjem med automatvåpen - spise brennmaneter - kaste glasskår på stranden - se på jack ass Ja, du har rett bortsett fra denne: quote: - se på jack ass Alle ser da på jackass, eller har sett på det før Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Alle ser da på jackass, eller har sett på det før Nei. Alle ser ikke på jackass. Og ja; jackassfans er MINST like ille som FrP-velgere og heroinmisbrukere. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jack ass fans er det onde... men det er ikke frp'ere Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jack ass fans er det onde...men det er ikke frp'ere Var da voldsomt. Det onde min gode mann, det er sokker som har ligget under madrassen i 2 år, og som noen tvinger deg til å lukte på fordi du ikke har gjort leksene dine! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Fatter ikke hva som er så gale med snus jeg. Tar men og pakker en liten ball eller tar en tepose med porsjonssnus så ser man jo ikke at folk snuser da! Iallefall så legger ikke de folka jeg snakker med merke til det. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hey, jeg har en god idè.. Ikke bruk snus! Det er jo så innihelv*te stygt! Hvis dere tror damer liker folk som snuser, er dere enten ignorante; eller så omgås dere med jenter som er relativt..twisted.. :wink: Hvem sier at vi snuser for å imponere damer? Doh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå