HaxyQ Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Kikker etter nytt headset til både musikk (mest dubstep, dnb ol) og spilling (fps). - Må dekke/lukke ørene. - Kan godt stenge ute lyd. - Behøver ikke ha noise cancelling-funksjon - Må ha god mic. (Ventrilo brukes hyppig) - Må ha relativt grei bass. (Vet dette kan være mangelvare på headsets) - Maks 800 kroner Hadde et Koss SB45 for lang en tid siden, og de var jeg rimelig fornøyd med. (Såvidt jeg kan huske.) Pr dags dato har jeg SteelSeries 5H, men syntes ikke noe særlig om de. Litt for skarp/tynn lyd, og dårlig bass. Lydkort er installert, så regner med jeg får best kvalitet med analoge plugger? Har tittet litt på komplett, og ser at mange av headset'ene som kanskje kunne passet meg, har et rett og slett morbid utseende. Ønsker å styre unna headset som ser ut som Megatrons førstefødte. Jeg liker det enkelt (og muligens stilfult), men kan gi etter for kvalitet om nødvendig. Takker! Endret 14. februar 2013 av HaxyQ Lenke til kommentar
adrver Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Kikker etter nytt headset til både musikk (mest dubstep, dnb ol) og spilling (fps). - Må dekke ørene. - Kan godt stenge ute lyd. - Behøver ikke ha noise cancelling-funksjon - Må ha god mic. (Ventrilo brukes hyppig) - Må ha relativt grei bass. (Vet dette kan være mangelvare på headsets) - Maks 800 kroner Hadde et Koss SB45 for lang en tid siden, og de var jeg rimelig fornøyd med. (Såvidt jeg kan huske.) Pr dags dato har jeg SteelSeries 5H, men syntes ikke noe særlig om de. Litt for skarp/tynn lyd, og dårlig bass. Lydkort er installert, så regner med jeg får best kvalitet med analoge plugger? Har tittet litt på komplett, og ser at mange av headset'ene som kanskje kunne passet meg, har et rett og slett morbid utseende. Ønsker å styre unna headset som ser ut som Megatrons førstefødte. Jeg liker det enkelt (og muligens stilfult), men kan gi etter for kvalitet om nødvendig. Takker! Hvorfor ikke kjøpe en hodetelefon + ekstern mic ? Da får du bedre kvalitet for en lavere penge, og du slipper å gå rundt med mikrofon dersom du vil høre på musikk mens du er borte fra pc'en. Jeg har hørt at Sony MDR XB***-serien skal ha latterlig mye og kraftig bass. http://www.prisjakt.no/product.php?o=427381for eksempel. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Ekstern mic er satans verk. Selv et headset med mic på ledningen er en deal-breaker for meg. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Vil ikke noe sånt som modmic kunne fungere heller? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Stress. Det må da være noen headset som passer beskrivelsen? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Det meste av PC-headset til ~800,- er dritt. Relativt fornøyd med mine Sibera V2 mtp. pris/ytelse. Alt for dominerende bass, men det er gaming-headset i et nøtteskall. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Æsj, da. Si at jeg justerte prisen opp til 1500,-, hvilken nettsider er gode for å lete etter et godt headset. Har komplett et tilfredsstillende utvalg? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg ville sett nærmere på Sennheiser PC350. Jeg har ikke hørt de selv, men det er ikke ofte Sennheiser lager dårlige produkter. Om de passer dine preferanser er en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå