Gunfreak Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 De har en veldig enkel måte å stoppe run and gun, viss du løper har du noen deler av et sekund før du får opp våpenet, dette betyr at løper du rundt når det er fiender i nærheten er du veldig utsatt, jeg pleier å alltid gå når jeg tror det kan være fiender rundt, det gir deg ofte gratis kills når noen løper foran deg som hodeløse høns, de rekker ikke dra opp våpenet før du skyter dem ned. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ja 1s delay før man kan skyte er en fin funksjon for å stoppe run n gun. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Fikk endelig nytt våpen når jeg kom til level 10 som assault, Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 De har en veldig enkel måte å stoppe run and gun, viss du løper har du noen deler av et sekund før du får opp våpenet, dette betyr at løper du rundt når det er fiender i nærheten er du veldig utsatt, jeg pleier å alltid gå når jeg tror det kan være fiender rundt, det gir deg ofte gratis kills når noen løper foran deg som hodeløse høns, de rekker ikke dra opp våpenet før du skyter dem ned. Tror det avhenger av våpen også, mener jeg kan kjøpe en hagle som har 0,1 sekunders delay. Denne har da litt lavere skade enn min nåværende, slik at det er en viss balanse der. Virker forøvrig som en bra mekanikk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Tror det avhenger av våpen også, mener jeg kan kjøpe en hagle som har 0,1 sekunders delay. Denne har da litt lavere skade enn min nåværende, slik at det er en viss balanse der. Virker forøvrig som en bra mekanikk. Ja hagle er jo nærkampsvåpen, er de innen for 5 meter er ofte et skudd med hagle nok til å dem ned, men hagle er vansklig å bruke, viss du har pumpe hagle skyter du treigt og bomber du eller ikke dreper på første skudd er du ofte død. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Ja hagle er jo nærkampsvåpen, er de innen for 5 meter er ofte et skudd med hagle nok til å dem ned, men hagle er vansklig å bruke, viss du har pumpe hagle skyter du treigt og bomber du eller ikke dreper på første skudd er du ofte død. Starthagla er favoritten så langt. Starter som regel med å sprinte mot en sniper med skjoldet foran meg, denge han i bakken og BOOM med hagla - moro. Da er man bak fiendens linjer og kan ofte få tatt ut et par til. Ellers kan man poppe ut fra et skjulested i brøkdelen av et sekund for å få skutt et skudd i omtrent riktig retning - det gjør gratis skade som er vanskelig å beskytte seg mot. Det jeg liker best med spillet så langt er at jeg kan zerge litt, kjapp respawn time gjør at man kan gunne på med hagle og skjold og vinne masse territorium for laget, om man lykkes å ta ut noen fiender. Mislykkes man er man fort inne i kampen igjen, uten å ha kostet laget for mye. Bedre kontra mot de irriterende camperne har jeg sjelden sett. Endret 17. februar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Ja liker at våpene er så dødelige, hadde litt problemer da jeg brukte start rifla som assualt hele tdien, og den begynnte å skade litt lite mot folk i høyt level, så semi auto var ikke alltid så effektivt lengre, så måtte ofte bruker full auto selv på litt avstand, men nå med den nye rifla, gjør semi auto skade igjen. Lenke til kommentar
MadDrone Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Bumper denna her opp noen hakk. Kanskje vi får noen flere spillere inn. Jeg har brukernavn: Xarix Hvis noen fra skandinavia har lyst å joine sammen og ha vår egen klan så har jeg det klart. 1 Lenke til kommentar
Mathiassolsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Prøvde ut spillet i dag. Utrolig bra. Har ventet lenge på et spill som dette. Prøver ikke være alt for realistisk slik at det faktisk blir et spill og ikke en simulator. Styringen er bra, hastigheten er bra, balansen er bra så og si det meste Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Injection Gaming trenger flere GRO medlemmer, så om du vil spille i store grupper, bare søk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå