^fmj Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har begynte å skje noe rart som jeg ikke har klart å finne årsaken til. Helt plutselig har musen og tastaturet begynt å koble seg ut. Alt av lys lyser, men det er ingen respons. Må starte maskinen på nytt for at ting skal fungere igjen. Det virker som pcen fortsetter å fungerer normalt, musikk fortsetter å spille og andre programmer fortsetter å kjøre. Jeg får bare ikke gjort noe. Lenke til kommentar
o39k Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Går mus og tastatur på USB? Aldri vært borti problemet før, men du kan prøve å laste ned nye drivere til mus og tastatur ? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Prøv også og plassere musa/tastaturet i andre USB kontakter på pcen din viss du har mulighet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Begge går på USB, prøvd forskjellige porter. (Burde nevnt det) Driverne skal være ok. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 En liten update. Prøvd å avinstallere ting jeg har lagt inn den siste tiden uten at det har hjulpet. Fikk liv i musen etter at den låste seg da jeg prøvde en av de to usb-portene på kabinettet, men ikke i tastaturet. Alt er ok etter reboot, I don't get it. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Du kan prøve annet mus/tastatur. Eller prøve de du har på en annen pc. Så har du utelukket det iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå