RavenLand Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Hei Nå har jeg kranglet, bannet og kjeftet på denne maskinen i en del timer. http://www.multicom....t-p/c/p10623346 FIkk denne idag og innstallasjon av OS gikk fint. Desverre kommer problemene med en gang innstallasjonen er fullført. Desktop starter opp og er der i ca 10-15 sekunder før den restarter, boot/splash screen popper opp i ca et halvt sekund, restarter, ca halvt sekund, om og om igjen!. Har innstallert på en og en på begge harddiskene. Har tatt ut en og en av minnebrikkene. Har sjekket, dobbeltsjekket og trippelsjekket kabler og koplinger. Har prøvd å boote fra alle DVD'ene med driver og diverse. Hvis jeg har AHCI valgt i BIOS får jeg dette problemet. Hvis jeg velger IDE i BIOS får jeg "Starting windows" osv, 0.1 sek med bluescreen før problemene er tilbake. Hvis jeg velger RAID...nada. Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan gjøre. Er det noen som har den fjerneste anelse hva dette kan være? Dersom mer forklaring er nødvendig kan jeg prøve så godt jeg kan. Robin Endret 13. februar 2013 av RavenLand Lenke til kommentar
mna Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 se om det finnes nyere bios til hk. hadd samme prob med 3770k å asus z77 hk Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Ifølge Multicom, etter noen timer i support, var dette en case of "Dead on Arrival"...Oh joy Lenke til kommentar
mna Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ifølge Multicom, etter noen timer i support, var dette en case of "Dead on Arrival"...Oh joy hm jaja bra du får det i orden ihvertfall :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå