Gå til innhold

Hvilken mobil bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en gammel HTC Wildfire, med android 2.1.

Den begynner å bli forferdelig treg, og har problemer med de fleste apper, og spill.

Jeg bruker mobilen mest til å prate, sende meldinger,samt høre musikk, ta bilder og laste ned apper.

Jeg vil altså trenge en rask mobil, med stor lagringsplass.

Noen tips på hvilke mobiler som er "inn" og hvilke jeg bør styre unna?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst bør du vel kanskje ikke velge mobil ettersom hva som er "in" ?

De nye android telefonene (HTC, Samsung feks.) er sikkert raske nok, selv bruker jeg Iphone pga. brukervennligheten og at jeg mer eller mindre er avhengig av iOS (blir nok vanskelig å konvertere til Android for meg ialfall).

Du får ta en test, ny android vs. ny iphone å se hva du liker best..

Lenke til kommentar

Siden noe at det TS bruker telefonen mest til er å "laste ned apper" er det ikke så rart at telefonen blir treg.

Jeg har en Nokia Lumia 900 jeg fikk for en tusenlapp, og den gjør det meste jeg har behov for bortsett fra at min gamle N8 har mye bedre kamera.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Siden noe at det TS bruker telefonen mest til er å "laste ned apper" er det ikke så rart at telefonen blir treg.

Det er vel temmelig normalt å "laste ned apper". Telefonen behøver ikke bli mye tregere av den grunn.

Hvis man leser omtalen av telefonen når den kom, så står det der at telefonen er veldig treg og lite responsiv.

Det finnes plenty custom roms til telefonen (Med JellyBean eller ICS), men det er begrenset hva man får ut av enkjerne 600MHz CPU. EKS: http://www.hackmyandroid.com/install-cm10-jelly-bean-rom-on-htc-wildfire-s/2322

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...