Aizen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg har ikke noe peiling på 4g så lurer bare på om det er noe jeg kommer til å merke i rogaland området? bor litt ute på landet så stavanger teller ikke med:P lurer og om noen gidder/kan forklare meg litt om hva det er. takker:D Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) I Norge finnes to riksdekkende telenett: Telenor og NetCom. Alle andre operatører bruker ett av disse to nettene. Noen teleselskaper har noen egne sendere i de store byene, men bruker Telenor- eller NetCom-dekning når deres egne sendere er utigjengelig. Bor du ute på landet, og vil ha best mulig dekning / datahastighet, kan du sammenligne dekningskartene til Telenor og NetCom på hjemmesidene deres. Om du får 4G utenom bysentrum er heller tvilsomt. Men om du ikke bor langt ute i gokk, kan du regne med brukbar 3G. Det står i dekningskartet hva de maksimalt kan levere. Endret 13. februar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå