Nokkefeita Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Rart at det er forskjellig oppstart på når russetiden begynner. Møtte noen fra Stavanger på byn i helgen som var døpt sist uke igjen. Det som gjelder nå er at været endrer seg , hadde vært nedsig med regn til helgen Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Dåp på tirsdag, gleder meg som en syk faen! 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er da russetiden deres begynner? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Akkurat feerdiig med russedåpen og er godt fornøyd. Koselig kveld Russeinnvielse i Bergen i morgen Good times Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Jeg og skal på innvielsen idag dåpen våres var bra, men tok litt av for noen og det ente med ambulanse for de... Men ble kjent med mange nye folk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg gikk hjem fordi det var så helvettes kaldt på fjellet der vi hadde dåp istedenfor på byen og da jeg kom hjem sovnet jeg og sov til klokken 5 om morgenen. var kjekt da Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Ente kvelden på legevakten igår. #russ #yolo Får håpe det ikke gjentar seg Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Kjenner jeg er glad russetiden er i slutten av vgs. Feste sammen med alle vi går i klasse med fører til noen kleine skoletimer Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Kjenner jeg er glad russetiden er i slutten av vgs. Feste sammen med alle vi går i klasse med fører til noen kleine skoletimer Hehe, det skal bli flere!;P Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 All russen campet utenfor skolen natt til i dag. Hyggelig kveld til tross for det klassiske bergensværet. Skoledagen var litt verre å komme seg gjennom når man er bakfull og har sovet i baksetet i en bil. Mange som badet før 1. april forresten? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Badet sånn 30. Mars, så akkurat før. Kaldt, ja! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 jeg føler at det er bare russ utenfor oslo som har russerebus og gjør knuter. det er i hvert fall ingen på skolen min som gidder å gjøre noen av tingene. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Hvem skal til Stavanger i helgen? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg skal. Gleder meg som en unge Men først: Heldagsprøve i matte rett etter 1. mai. uff.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg husker jeg skulka en nasjonal prøve i norsk for landstreffet i Kongeparken (ikke Stavanger, forresten. Ålgård, to vidt forskjellige ting) da jeg var russ i 2007. Var fuckings epic. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Akkurat kommet hjem fra Stavanger. Været ødela veldig; sett bort fra det kunne jeg godt vært der en uke til Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Kom akkurat hjem jeg og. Var fett , men må si meg litt skuffet. Dårlig vær kan ingen gjøre noe med, men dårlig organisering av busser, høye drikkepriser(og alt annet generelt), og diverse andre ting ødela litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Solgte de alkohol i år? Huh, da jeg var der i 2007, var det medbragt som gjaldt. Ingen glassflasker, men det er forståelig. Jeg hadde plastflasker med vodka og plastflasker med brus. Og noen russ fra vestkanten så frakken min (eneste frakken på landstreffet det året) og prøvde å lage karsk til meg (jeg liker ikke karsk når det lages ordentlig, og det tafatte forsøket med 21,9% vodka og dårlig cappucino gjorde det hele enda verre. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Solgte alkohol i år, men her og syntes jeg prisen var litt høy. Ikke missforstå, 65 kr for en øl er ikke det verste man kommer over! MEN, når man betaler 2000 kr for en billett syntes jeg de kan prøve å holde prisene nede litt hvertfall Likte spesielt; "Ikke la øresus være ditt største minne fra kongeparken, ørepropper 200 kr". Greit nok at de skal ha betalt, men ikke utnytt ungdom som allerede kanskje lever på budsjett. Tilbake til drikken kan jeg si at man nesten ble tvunget til å kjøpe drikke med tanke på at det ikke var lov med medbrakt drikke under konserter. Ente opp med at drikken min på fredag ble stjelt, noe som var ekstremt nedsig. Nå virker jeg kanskje som en veldig kjedelig person, men må si at de bommet på visse ting Men noen som har noen gode spøker man kan dra på skolen? Ala snu alle pulter på bordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå