Gå til innhold

Russ 2013 -

Nokkefeita

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All russen campet utenfor skolen natt til i dag. Hyggelig kveld til tross for det klassiske bergensværet. Skoledagen var litt verre å komme seg gjennom når man er bakfull og har sovet i baksetet i en bil.

Mange som badet før 1. april forresten?

Lenke til kommentar

Solgte de alkohol i år? Huh, da jeg var der i 2007, var det medbragt som gjaldt. Ingen glassflasker, men det er forståelig. Jeg hadde plastflasker med vodka og plastflasker med brus. Og noen russ fra vestkanten så frakken min (eneste frakken på landstreffet det året) og prøvde å lage karsk til meg (jeg liker ikke karsk når det lages ordentlig, og det tafatte forsøket med 21,9% vodka og dårlig cappucino gjorde det hele enda verre. :p

Lenke til kommentar

Solgte alkohol i år, men her og syntes jeg prisen var litt høy. Ikke missforstå, 65 kr for en øl er ikke det verste man kommer over! MEN, når man betaler 2000 kr for en billett syntes jeg de kan prøve å holde prisene nede litt hvertfall ;) Likte spesielt; "Ikke la øresus være ditt største minne fra kongeparken, ørepropper 200 kr". Greit nok at de skal ha betalt, men ikke utnytt ungdom som allerede kanskje lever på budsjett. Tilbake til drikken kan jeg si at man nesten ble tvunget til å kjøpe drikke med tanke på at det ikke var lov med medbrakt drikke under konserter. Ente opp med at drikken min på fredag ble stjelt, noe som var ekstremt nedsig.

Nå virker jeg kanskje som en veldig kjedelig person, men må si at de bommet på visse ting ;)

Men noen som har noen gode spøker man kan dra på skolen? Ala snu alle pulter på bordet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...