Nokkefeita Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Russ 2013 Ser det tidligere år har vært grupper for russen der de kan skrive hva de har tenkt til å gjøre i russetiden, hvilke knuter de skal ta, russebil/buss, og hvor de skal. Så derfor syntes jeg det var på tide noe slikt kom for 94'kullet (+ dere andre som er russ og da seff) Vet ikke om dette kommer til å bli så populært innlegg, men her har dere muligheten for å snakke om alt mulig piss rundt Russetiden 2013. Åpningsspørsmål; Hva er dine forventninger for russetiden? Endret 13. februar 2013 av NokkeFeita Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Dilemma: Lillehammer eller tryvann? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Ja takk, begge deler? Går de samtidig? Isåfall tror jeg Tryvann har bedre rykte på seg. Personlig skal jeg til Stavanger 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Dilemma: Lillehammer eller tryvann? Tryvann. Opplevelse for livet. Du kommer ikke til å angre. Hilsen 93'er. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Tryvann. Opplevelse for livet. Du kommer ikke til å angre. Hilsen 93'er. Problemet er bare at Lillehammerfansen sier akkuratt det samme:) Noen som har vært begge steder? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Problemet er bare at Lillehammerfansen sier akkuratt det samme:) Noen som har vært begge steder? Kan si det sånn da, her i Bergen hvertfall er det få som hadde vurdert Lillehammer, av den grunn at det er mange som ikke har hørt om det treffer. Derimot er det mange som vurderte å dra til tryvann vet det ikke er svaret du ville ha, men tror Tryvann er best Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Er russ i år selv, får ikke kommet meg på noe landstreff pga at ting var utsolgt når jeg fikk utstyrsstipendet mitt i høst... I tillegg har jeg ikke bil Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Nå er jo Tryvann og Lillehammer to forskjellige treff. Tryvann er vel 4 kvelder mens Lillehammer er mer "festival" der man overnatter enten på hotell eller i buss. Personlig vil jeg anbefale Stavanger. 2 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Prioriter Kongeparken i Stavanger først, der har du alt Tryvann og Lillehammer har + utrolig mye annet gøy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ja, Kongeparken eier! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Noen som har noe innspill når det gjelder kongeparken hva man bør få med seg av aktiviteter osv... Og diverse andre tips når det kommer til helgen i Stavanger? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Er vel ikke så vanskelig å unngå. Er ikke så stort at det gjør no, du får det med deg når det er konserter osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Dilemma: Lillehammer eller tryvann? Jeg hadde valgt Tryvann. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Tryvann var så kjedelig at jeg kun tilbringte 1 time der av de 4-5 dagene det var arrangement. For å si det sånn; Tryvann er kun musikk og dansing, Lillehammer og Stavanger er mer festivalliv der man sitter og griller på ettermiddagen og koser seg, noe jeg er mer fan av. Endret 16. februar 2013 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Skal til både Lillehammer og Tryvann. Har dog ingen bil, og håper jeg ikke går glipp av for mye morro grunnet det. Tror jeg ser mest frem til Lillehammer grunnet det banansplitt sier. Mer fan av type kos og morro en grøftefyll og høy musikk 24/7. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kongeparken er en gigantisk russefest blanda med musikkfestival. Er du heldig med været vil dette være en av de beste helgene i ditt liv vil jeg påstå. Du har mulighet for sandvolleyball og andre aktiviteter, konserter og stand-up, ulike berg-og-dal-baner-ish-fun-stuff, radiobiler, all that jazz. Masse house og annen russemusikk, men også rock og mer live-band. Jeg var selv russ i 2010 og det var megasuksess. Sol og grilling, skikkelig juli-vær. Utrolig moro! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Satser på pent vær da! Hvor mye penger må jeg regne med at det går der nede utenom alkohol? Koster radiobiler osv. Penger eller er det inkludert? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Tror det følger med i det passet man kjøper. Husker ikke om det var noe ekstra. Tviler på det altså. Masse matmuligheter og opplevde ikke noe problemer rundt slike ting. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Takk for info Noen som er med på noe buss eller bil som de vil dele? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Da var russeklærene i hus. Bestilt fra Russeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå