Gå til innhold

NDL-aktivist utløste bombealarm mot Stortinget

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Og du ville ikke gått til politiet om en muslimsk ekstremist fortalte at vedkommende hadde planer om å bombe en liberalistisk organisasjon eller et liberalistisk politisk parti?

Ingen av dere ville reagert om Mullah Krekar satt på bussen ved siden av dere og snakket om å bombe FRP sitt landsmøte?

Du forstår arabisk? Dessuten er Ahmad smartere enn å sitte dritas på en buss og snakke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett påstanden, men ikke akkurat noen bevis. Og hva om han er medlem der, i Hells Angels, eller i Regjeringen?

Det er bilder av ham i demonstrasjoner de har holdt, poster av ham på sidene deres, og de har selv sagt at han er et fremtredende og ressurssterkt medlem.

Folk som er medlem av kriminelle eller potensielt voldelige organisasjoner bør selvfølgelig kartlegges av myndighetene for kryssreferanse med visse reisemål og lisenser.

Har han? Hvilke da? Mot hvem?

Sjikanerende meldinger mot enkeltpersoner og grupper. I min oppfatning ikke ulovlig, men som sagt bekymringsverdig når de er fremsatt sammen med trusler og han er del av et slikt miljø.

Du tror at tilgang til våpen/kjemikalier er noe som Staten kan begrense til lovlydige borgere om de vil? Trodde ABB eksploderte den myten for en tid siden.

Det er allerede noe de begrenser. Problemet er at PST før 22 Juli ikke gjorde jobben sin. Det er også derfor DLD er en vits. De klarte ikke å kontrollere 50 nordmenn, og nå skal de kontrollere 5 millioner.

Lenke til kommentar
Folk som er medlem av kriminelle eller potensielt voldelige organisasjoner bør selvfølgelig kartlegges av myndighetene for kryssreferanse med visse reisemål og lisenser.
Så myndigheten bør kartlegge regjeringens medlemmer (potensielt voldelig organisasjon) ?

Sjikanerende meldinger mot enkeltpersoner og grupper. I min oppfatning ikke ulovlig, men som sagt bekymringsverdig når de er fremsatt sammen med trusler og han er del av et slikt miljø.
Fins det noe slikt som trusler? Eller er det omtrent på nivået av mange av innleggene på diskusjon.no, altså noe usmakelig?

Det er allerede noe de begrenser. Problemet er at PST før 22 Juli ikke gjorde jobben sin. Det er også derfor DLD er en vits. De klarte ikke å kontrollere 50 nordmenn, og nå skal de kontrollere 5 millioner.

Det er begrenset for lovlydige borgere, ikke for kriminelle.

Lenke til kommentar

Du forstår arabisk? Dessuten er Ahmad smartere enn å sitte dritas på en buss og snakke.

Way to omgå the question.

Spørsmålet var ikke om du eller jeg forstår arabisk, men om du ville kunne tipset politiet om en politisk organisasjon som du støtter ble truet med bombeangrep av en kjent ekstremist.

"Angiversamfunn."

Tenk det -- jeg risikerer å bli satt i fengsel dersom jeg er medlem av en organisert terroristorganisasjon som har angrepet stortinget for kun få år siden og truer med å sprenge stortinget!

Hvor er friheten min til å fritt true mennesker på livet?!

Lenke til kommentar

Way to omgå the question.

Spørsmålet var ikke om du eller jeg forstår arabisk, men om du ville kunne tipset politiet om en politisk organisasjon som du støtter ble truet med bombeangrep av en kjent ekstremist.

"Angiversamfunn."

Tenk det -- jeg risikerer å bli satt i fengsel dersom jeg er medlem av en organisert terroristorganisasjon som har angrepet stortinget for kun få år siden og truer med å sprenge stortinget!

Hvor er friheten min til å fritt true mennesker på livet?!

How the fuck do you know?

Du argumenterer retroperspektivt......

Lenke til kommentar

Uavhengig av om det er en omgåelse av ditt spørsmål: Jeg synes nok kanskje denne episoden sier sitt om intelligensnivået på disse NDL-folka...

Geir :)

Nå skal ikke jeg forsvare det NDL, de fremstår som en relativt lite oppegående gjeng, men jeg har da selv gjort min andel dumme ting i fylla og håper jeg slipper å få min intelligens vurdert utifra det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Medlemmene av partiet rødt og tjen folket skal altså under konstant 24t overvåkning?

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg forsvare det NDL, de fremstår som en relativt lite oppegående gjeng, men jeg har da selv gjort min andel dumme ting i fylla og håper jeg slipper å få min intelligens vurdert utifra det.

Joda, det har vi alle (det vil si de av oss som ikke er avholdsmennesker), men noen av oss har forhåpentlig edrue perioder innimellom når vi forstår at det vi drev med i fylla var idiotisk...

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...