Gå til innhold

BK: Sverd i stein


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Bildet har en overdrevet effektbruk, du har haloer rundt sverdene både lys og mørke. Horisonten (vannlinjen) er skjev, vil se mere av himmelen da den virker til å være dramatisk. Steinene i forgrunnen gjør bildet rotete. Husene på bildet har en kraftig forvrenging og er skjeve det samme med sverdene, noe som burde ha bli rettet opp i før du postet bildet.. :)

Lenke til kommentar
kult bilde! digger dybden i bilde, litt ute av fokus noen steder... generelt et fint bilde... btw. eg her vert der mange gange savne stavenger
Takk for kommentar, ja stavanger er en fin plass:) Men ute av fokus noen steder?

 

de fremste skyene, vell brukte kansje feil ord.. mente at de fremste skyene virket veldig "blury".. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser den Haloeffekten selv, la ikke merke til den før jeg la ut bildet, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det iStereo. Når det kommer til forvrengingen så er jeg klar over den, bildet er tatt på 10mm, derfor mye forvrenging og jeg har ikke linseprofil til objektivet i Lightroom, turte ikke å prøve å rette det opp manuellt :) får forsøke meg litt fremover

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...