Richard Larssen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Sverd i stein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
niklas_nic Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 kult bilde! digger dybden i bilde, litt ute av fokus noen steder... generelt et fint bilde... btw. eg her vert der mange gange savne stavenger 1 Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 kult bilde! digger dybden i bilde, litt ute av fokus noen steder... generelt et fint bilde... btw. eg her vert der mange gange savne stavenger Takk for kommentar, ja stavanger er en fin plass:) Men ute av fokus noen steder? Lenke til kommentar
Kameragutten Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Magisk . ja noe Magisk ved det. Digger det. Topper 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Veldig tøft bilde og sted! Hvor i Stavanger er dette? 1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Meget bra Richard. Flott lys og komp. Meget + som det het på skolen. 1 Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Tusen takk for kommentarer. Dette er tatt i Hafrsfjord(madla) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Bildet har en overdrevet effektbruk, du har haloer rundt sverdene både lys og mørke. Horisonten (vannlinjen) er skjev, vil se mere av himmelen da den virker til å være dramatisk. Steinene i forgrunnen gjør bildet rotete. Husene på bildet har en kraftig forvrenging og er skjeve det samme med sverdene, noe som burde ha bli rettet opp i før du postet bildet.. Lenke til kommentar
niklas_nic Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 kult bilde! digger dybden i bilde, litt ute av fokus noen steder... generelt et fint bilde... btw. eg her vert der mange gange savne stavengerTakk for kommentar, ja stavanger er en fin plass:) Men ute av fokus noen steder? de fremste skyene, vell brukte kansje feil ord.. mente at de fremste skyene virket veldig "blury".. 1 Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Takk for tilbakemelding iStereo og Niklas. Grunnen til at skyene er "blurry" som du skriver Niklas er at jeg har brukt lukkertid 4 sekunder i akkurat den hensikt at skyene SKAL bli blurry Har brukt 6 stopps NDfilter her Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Ser den Haloeffekten selv, la ikke merke til den før jeg la ut bildet, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det iStereo. Når det kommer til forvrengingen så er jeg klar over den, bildet er tatt på 10mm, derfor mye forvrenging og jeg har ikke linseprofil til objektivet i Lightroom, turte ikke å prøve å rette det opp manuellt får forsøke meg litt fremover Lenke til kommentar
niklas_nic Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Takk for tilbakemelding iStereo og Niklas.Grunnen til at skyene er "blurry" som du skriver Niklas er at jeg har brukt lukkertid 4 sekunder i akkurat den hensikt at skyene SKAL bli blurry Har brukt 6 stopps NDfilter her men d va jo najs då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg