o_k_s Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Leste noe om at tastaturet på Inspiron 8600 ikke var så bra.... Kan noen fortelle meg hva som er galt med det og hvor irriterende denne mangelen er...? Er i ferd med å kjøpe meg bærbar nemlig og skriver ofte lange rapporter og diverse annet på maskinene mine... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg synes hverken at tastaturet er irriterende eller har mangler. Jeg merker ingenting av det barbara.no skriver i testen sin. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Tastaturet på min 8600 er helt topp, ingen av problemene som er nevnt i testen på barbara. Lenke til kommentar
sivni Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Tastaturet er godt og behagelig å skrive på. Det "knatrer" ørlite grann, men ikke mer enn normalt, og er ikke det minste irriterende. "<>" - tasten er på venstre side (fint for de som er vant til det) HOME, END, INS, DEL, PGUP, PGDWN er oppe til høyre. SHIFT- og CTRL taster på begge sider. Bred ENTER tast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå