Salamence Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hei. Har en magaproblem her med min Acer laptop. Får denne feilmeldingen: PXE-E61: Media test failure, check cable PXE-M0F: Exting Broadcom PXE ROM No bootable device -- insert boot disk and press any key Får ikke opp harddisk i BIOS. Får opp denne feilmelding også når jeg prøver å starte fra WindowsDVD. Noen ideer om hva dette kan være? Er ikke så lett å få fikset ting når jeg ikke klarer å boote fra noen ting... Dette startet etter jeg hadde transportert dataen uten å slå den av først. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 HDDen kan være død Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ser du hard disken i BIOS hard disken eller hva? Gjør du ikke det, så er det nok noe galt enten med hard disken eller kobling mellom hovedkort og hard disk. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Gå inn i bios og sett IDE 0(disk) som første bootdevice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå