Delvis Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Så på dette der Wikipedia da ber om en gave for å kunne fortsette. Må innrømme jeg sjelden gir til sånt, men lurte på om det er på sin plass her. Er det en grei sak, eller er det mest bare for å lokke penger? Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Wikipedia er rent sett en god pengemaskin for eierne uansett om folk donerer penger eller ei, så jeg syntes ikke synd i de. Selvsagt er Wiki en god tjeneste jeg liker godt, men siden det er brukerne som styrer alt ser jeg ikke behovet i å mate eierne med penger. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Wikipedia er rent sett en god pengemaskin for eierne uansett om folk donerer penger eller ei, så jeg syntes ikke synd i de. Selvsagt er Wiki en god tjeneste jeg liker godt, men siden det er brukerne som styrer alt ser jeg ikke behovet i å mate eierne med penger. Så du tror servere er gratis? Verdens 5. største webside lever på kunnskap og gode tanker? 6 Lenke til kommentar
Del Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Wikipedia bruker alle pengene til å gjøre nettstedet så godt som mulig, ingen beriker seg her. Det er et meget godt formål å gi penger til 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Wikipedia bruker alle pengene til å gjøre nettstedet så godt som mulig, ingen beriker seg her. Det er et meget godt formål å gi penger til Ja jeg tror det altså, Og derfor skal jeg gi litt. Denne videon var fin å høre på: http://www.ted.com/talks/jimmy_wales_on_the_birth_of_wikipedia.html Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Wikipedia bruker alle pengene til å gjøre nettstedet så godt som mulig, ingen beriker seg her. Hvordan veit du dette? For all del en rimelig antakelse - og de sier sikkert dette selv også - men hvordan kan du vite? Lenke til kommentar
Del Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/Wikimedia 1 Lenke til kommentar
-ondr3 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/Wikimedia Artig at fakta om wikipedia er hentet fra Wikipedia:-) 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Wikipedia er en ideell organisasjon, og denne type deling av kunnskap er internett på sitt fineste. Jeg har selv bidratt på noen smale artikler, der jeg har litt unik kunnskap. Sånn kan Wikipedia på sikt bli langt bedre og mer givende enn tradisjonelle leksikon. 4 Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg la på bordet en femhundrelapp for to dager siden. Wikipedia er for meg veldig viktig. Så lenge man ikke har et stort hull i hodet og forstår seg på kildekritikk er det et svært nyttig utgangspunkt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå