Øystein.F. Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ambisiøst Kickstarter-prosjekt byr på endelaus valfridom. Les hele saken Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Priser for win 39,- hos Spaceworld.no 49,- hos CDon.no Lover ikke godt for spillet at det allerede koster under femtilappen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Blir litt som APB. Man kan mekke figurer til sola står opp, men selve spillet er ikke det store å skryte av Lenke til kommentar
Destro Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Priser for win 39,- hos Spaceworld.no 49,- hos CDon.noLover ikke godt for spillet at det allerede koster under femtilappen. hm. tror du må sjekke kilden din litt bedre Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Useriøse innlegg om nynorsk, og etterfølgende usaklig debatt, er nå skjult fra tråden. Dersom noen likevel velger å fortsette vil det rapporteres til moderatorteamet, og da kan det vanke advarsler. 5 Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Høres jo festlig ut dette...spørsmålet er vel hvordan det i all verden skal være mulig å balansere det hele. Enten må de vel legge en demper eller begrensning på ferdigheter, eller så må de oppskalere vanskelighetsgrad på verden rundt justert for helten din. Ja, ja. Er i utgangspunktet litt skeptisk til mange av disse kickstarterprosjektene som lover gull og grønne skoger. 1 Lenke til kommentar
wavin Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Får nå se da... Høres ut som for mye av det gode. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Psh, tenker meg at det vil bli som en mer utdypning i klasser, det første jeg tenker på er Infamous, først og fremst, er du ond eller god, så kommer vell "spesialområdet" og så gjerne mindre kraftige krefter etter det igjen, kan bli bra, men ser for meg mindre variasjon enn de tenker seg, og så og si et rent "superkrefte"-spill.. Lenke til kommentar
ruub Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Så jo artig ut detta spillet! håpe det blir bra! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 La inn 20 dollar. Hvis det ikke blir nok penger for finansiering taper jeg uansett ingenting da pengene ikke blir trukket fra konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå