Izex Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Prøver å kjøre Windows update på en PC med Win XP på nå, men får bare opp "Windows Update-feil: Windows Update støtte på en feil og kan ikke vise siden du bad om." På Microsoft sin update site Aldri hendt meg før...Flere som får samme meldingen? Lenke til kommentar
froebe Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Windows Update fungerer normalt hos meg iallefall. Jeg kjørte akkurat en test etter å ha sett posten din. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Funker enda ikke...noen triks jeg kan gjøre for å få det til å virke? Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 funka no fett hos meg i går. det gjør det nå også. eneste siden jeg har hatt sinnsykt problemer med å som har blitt ordna opp i nå er forumet til hardware.no denne var sinnsykt treig de siste dagene. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Litt vanskelig å vite hva som er feil, men det skader ikke å tømme cachen til nettleseren. Det hender det hjelper. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Har PC vært brukt til betatesting av Windows Update? Isåfall vil du få den feilmeldingen når du går inn på Windows Update sine live sider. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Helt vanlig orginal Windows XP, nyinstallert, ikke vært borti det problemet før. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Gikk på kjøkkenet og ordna meg knekkebrød og te og når jeg kom tilbake sto PC'n og lastet ned windows updates så det suste...sånn auto greier, gjett hvem som fikk hakeslipp hehe rart at manuell update ikke funka når auto update går så det griner Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 hm.har samme problem.med 2k og xp.formatert begge gangene, og skjønner ikke hva det er for noe.er bare fortsette og prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå