Gå til innhold

Pc i posten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Original eske? Ikke det nei...

Tja, la HK, ram og cpu stå montert i kabinett. Ta av kjøler hvis den er tung. Hvis du er veldig forsiktig, pakk inn CD/DVD/RW rom i bobleplast. HD ville jeg nok uansett ha pakket godt inn i bobleplast og fiksert på en eller annen måte så den ikke ligger å slenger. Det enkleste er nok og legge de løse delene i en egen tilpasset eske. Er avtalen at du sender alt ferdig montert i kabinett, pakk inn kabinett veldig godt, helst med mye bobleplast.

Lenke til kommentar

Jeg for min del hadde bare latt hk/cpu/ram/kort stå på plass, fyllt over med noe mykt og ikke-elektrisk-førende, og i denne myke massen pakket inn hdd og kanskje cdbrenner...

og skrevet FORSIKTIG GLASS!! på pakka :lol:

Stoler ikke på posten uansett men.. har fått pakker med oppkrav på nærmere 20000 som ser ut som om de har blitt brukt til fotball..

Magnus

Lenke til kommentar

Sist jeg henta noe på Posten, var pakken gjennomtrukket av vann. Nedre del av pakken, væffal. (Hipphurra for at 54Mbps-kortet lå øverst.)

Eska til 100-pack-spindelen med Memorex-CD-R var bare grøt da jeg åpna pakken. Den RANT av CD'ene, for å si det sånn. Og en annen eske var føkka i bunnen, men innholdet var forsåvidt trygt.

Lenke til kommentar

Når du kommer på posten, forteller du at det er en vedisak du skal send. Da spør de, hvor mye det i pakken er verdt. Så regner de ut satsene sine ut ifra verdien på pakken du skal sende(dvs at jo mer du skryter på deg at pakken koster jo dyrere blir sendingen)..

Da er pakken forsikeret, og posten dekker dine tap, hvis den skulle bli borte eller ødelagt på noen måte under fraktingen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...