Runcie Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Om batteritid er viktigst, hvilken telefon velger man? Vet om razr maxx, men den er i ferd med å eldes. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Samsung Galaxy Note II Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Og om note II skulle vise seg å være en tomme for stor? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Og om note II skulle vise seg å være en tomme for stor? Eg skjønner ikkje spørsmålet Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Helt ærlig. Note 2 passer mye bedre i lomma enn en skulle tro. Vurderer den selv, men jeg må slite ut min Galaxy S 2 først... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Sony Ericsson W810i, helt knall, lader den under en gang i uka. 1 Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Eg skjønner ikkje spørsmålet Om noen mindre mobiler enn note 2 har ok batteritid. Eller er alle andre rævva? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 nei, eg skjønner ikkje "for stor". Note II er en fantastisk telefon Og det beste batteriet siden eg fikk smartelefon Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 nei, eg skjønner ikkje "for stor". Note II er en fantastisk telefon Og det beste batteriet siden eg fikk smartelefon Ok. Ironi kjem ikkje godt fram via tastaturet. Eg har bestilt bukselommeforlenger, og sikkelet mitt renner i retning note 2. Det er et paradoks at den største telefonen skal bruke micro sim?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå