Pizzaen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hei! Kjøpte meg en HTC One X på fredag fra Dustin.no og har brukt den flittig frem til i dag. Bare for å avklare det først, jeg er ikke interessert i forslag på andre mobiler jeg kan kjøpe eller at jeg heller burde kjøpt Samsung osv. Bare for å avklare, det er snakk om One X, ikke One X+. Jeg syntes mobilen er helt fantastisk, og det eneste problemet jeg har støtt på er batteritiden. Batteriet varer kanskje i 4-5 timer med WIFI og autosync og automatisk skjermbelysning. Dette er noenlunde lett bruk med litt Chrome, litt spilling og litt teksting. Det er helt latterlig dårlig for noe jeg syntes er vanlig bruk av en smarttelefon. Jeg har søkt litt på internett og jeg har ikke funnet stort. Jeg gjetter at mobilen ikke skal være slik, og at det enten en feil med bruken min eller et dårlig eksemplar av mobilen. Den eneste feilen jeg selv kan ha gjort er å ikke lade den til hundre prosent når jeg fikk den første gangen, men dette har jeg ikke gjort på tidligere mobiler heller så jeg kan ikke se at dette kan være et enormt problem. Er svært takknemlig for svar i alle former! Lenke til kommentar
42 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Om Wi-Fi og/eller Bluetooth er på konstant vil disse søke etter nettverk og andre enheter hele dagen og sluke mye batteri Jeg har en HTC One X også, har lagt ikonet på å slå av og på Wi-Fi og Bluetooth frem på startskjermen slik at jeg lett kan slå det av eller på. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jeg har forstått det slik at det tar en til to uker før batteriet er "kjørt inn"...? Jeg styrer 3G og skjermstyrke manuelt og med lite bruk varer batteriet i én til to dager. Har hatt One X siden mai 2011. Den burde hatt noe større batteri, men HTC valgte visstnok å fokusere på størrelse og vekt. Klattlading skal alle nye batterier tåle, så det skal ikke være nødvendig å lade til 100% på nye mobiler. Det er jo også sånn at i starten så bruker man mobilen unormalt mye siden man sjekker forskjellige funksjoner osv. Når denne "forelskelsesperioden" er over og man går over til normalt bruk, så burde batteriet vare lenger. Endret 14. februar 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Nå har vel også HTC selv sagt at batteriet ikke står i deres fokus. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Hei du! Første jeg gjorde når jeg fikk meg HTC one X var å kjøpe meg et batterideksel, mobilen har 1800mAh i batteriet, dekselet har 3200mAh i tillegg, genialt, kjøpte det på en norsk nettside Mytrendyphone eller noe sånt, tok litt tid siden de får varene fra utlandet, men må si jeg er ganske fornøyd, ikke noe for folk som liker små mobiler, men det skipet har vel allerede seilt med HTC one X, kostet kun 200 spenn også, så. kanskje dette er en løsning? er ikke noe særlig bedre batterilevetid på konkurrentene Fant også hvilken jeg kjøpte, får de i mindre størrelser osv, men de er dyrere http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-one-x-93782p.html Endret 15. februar 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er gps på? Ser at alle andriod kommer med det som norm. Teit! Lenke til kommentar
42 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hei du! Første jeg gjorde når jeg fikk meg HTC one X var å kjøpe meg et batterideksel, mobilen har 1800mAh i batteriet, dekselet har 3200mAh i tillegg, genialt, kjøpte det på en norsk nettside Mytrendyphone eller noe sånt, tok litt tid siden de får varene fra utlandet, men må si jeg er ganske fornøyd, ikke noe for folk som liker små mobiler, men det skipet har vel allerede seilt med HTC one X, kostet kun 200 spenn også, så. kanskje dette er en løsning? er ikke noe særlig bedre batterilevetid på konkurrentene Fant også hvilken jeg kjøpte, får de i mindre størrelser osv, men de er dyrere http://www.mytrendyp...e-x-93782p.html Nice :O Skal kjøpe meg et sånt ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå