Danny Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 noen ganger når jeg starter opp maskinen og går inn i windows så er bildet helt til høyre så må jeg ta ned oppløsningen så opp igjen til samme da blir bildet bra og dette skjer i 1280x1024. noen andre som har samme problemet? har prøvd forskjelige drivere samme dritten,dette skjedde aldri på gf2mx:( jeg bruker winxp Lenke til kommentar
maximus Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Det er ikke skjermkortet som er problemet. Du får sansynligvis bare 60hz når windows xp starter. Prøv ATi RefreshFix for Win XP. Den låser refreshraten på feks. 85hz eller mer. Lastes ned her: http://www.radeon2.ru/refreshfix_eng.html Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 nei nei,har instalert det samme dritten jævlig iriterende men når jeg trykk osd på skjermen så står den i 84hz istedenfor 85 som det skal være. Lenke til kommentar
Cent~ Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hver gang jeg har lagt inn nye R8500 drivere får jeg det der når jeg starter opp. Men det er bare på den første oppstarten... Cent~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå