Delvis Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja det ser ut som et dumt spørsmål, men det virker sånn. For noen uker siden gikk jeg første gang tur over dette islagte vannet. Mobilen var ladet fullt et par dager før. Da jeg kom hjem, var batteriet plutselig nesten tomt. Regnet med at det kunne være noe galt med det, men telefonen (Samsung) er ganske ny. Men etter lading var alt normalt igjen, og trengte bare lade en gang pr uke som normalt. Men to ganger etterpå, seneste i dag var jeg ute for det samme. Etter å ha gått tur og gikk over dette vannet, var den nesten utladet igjen. Det tar ca 20 min å gå over vannet. Er det noen forklaring på dette som har med vannet å gjøre..? Lenke til kommentar
42 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kulde påvirker elektronikk, mobilen min for eksempel slår seg av bare det er et sånn cirka -5 grader ute. Tror også telefonen bruker mer strøm om det er kaldt ute. Tviler på at det er det islagte vannet's feil da, er nok bare tilfeldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå