RastaXP Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Heisann. Drev å lekte litt med Netflix for å få utvalget fra USA. Prøvde Media Hint plugin i Firefox, samt Hotspot Shield. Hotspot shield var dessverre en stor bom for min del og gjorde maskinen min til et eneste stort "bloat". Jeg bestemte meg for å fjerne hele pakka, men det var enklere sagt enn gjort. Så det endte med at jeg kjørte system restore til en tidligere dato. Jeg fikk dog noia for at mine DNS innstllinger fortsatt kunne være endret. Ikke via Hotspot Shield, da den lager et emulert nettverkskort, men denne Media Hint. Man kan jo stille seg spørsmål om hvem som er villig til å rute trafikk gjennom USA gratis, For når Media Hint var aktivert i Firefox, kunne man nytte alt tilbudet i andre browsere samtidig noe jeg fant litt underlig. Mitt spørsmål er da om slike innstillinger kan sitte igjen etter en system restore? System Restore fjernet alle programmene jeg hadde installert nylig, men det lå igjen en del rester på disken, så man kan jo lure på hvor nye den er. Noen Windows-guruer der ute som har peiling på slikt? Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå