Bytex Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hei, Er det noen som vet om et sted (gjerne online) man får tak i overganger mellom 5-pins MIDI-utgang og 15-pins "joystick"-plugg? Man finner ikke slike i musikkforretninger, da joystick-port ikke akkurat er standard på hi-fi/musikkutstyr. Har sjekka på Expert også. Må ha en overgang fra synthen til soundblaster-kortet. Ellers må jeg bare skaffe et skikkelig lydkort med rund Midi-inngang. En kompis sa det vanligvis følger med soundblaster-kort, men det er et par år siden jeg kjøpte kortet mitt såh..borte isåfall Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 jeg fikk ihvertfall kjøpt sånn på filter i oslo, i tilfellet du ikke hadde sjekket der... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Eller hos Komplett. Mer info hos Terratec. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Sett sånt, jeg overså den midi-kiten på Komplett. Takk for linken Edit: vet hvor Filter er i Oslo, men siden det koster 84,- tur/retur med tog kan man likegodt bestille. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Skulle bare nevne at jeg bruker en sånn en. Funker fett som bare det. Har koblet på både gamepad og synthen samtidig. No problemo. (har et gammelt soundblaster live kort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå